سونامی جابجایی مدیران در صنعت پرداخت

بعد از این نوبت کیست؟

صنعت پرداخت را گویا چشم زده اند! قطع نظر از داستان پرحاشیه طرح اصلاح نظام کارمزد، در سال جاری جابجایی های زیادی در صنعت پرداخت صورت گرفت.

کلید جابجایی را در سال جاری شرکت ایران کیش زد اصغر باباپور نیامده  رفت و مجید شکوهی مدیرعامل ایران کیش شد. هنوز شکوهی درست در صندلی مدیرعاملی مستقر نشده بود که در 21 خرداد خبر رسید باید صندلی اش را ترک کند و  جای خود به صادق فرامرزی بسپارد که از تجارت الکترونیک دی راهسپار این شرکت شده  بود.

در هفتم همان ماه یعنی خرداد ماه جابجایی دیگری در شرکت دیگری رخ داده بود. محمود رضا قلی که چندماهی بیشتر از مدیرعاملیش در شرکت تجارت الکترونیک نگذشته بود جایش را به اصغر بابا پور داد. بابا پور که حدود 18 سالی را در سمت های مختلف در شرکت پککو عمر گذرانده و تجربه اندوخته بود تصور نمی کرد که با وجود استادش، عبدالمجید پور سعید، رئیس هیأت مدیره شرکت مذکور مجبور شود کمتر از 200 روز بعد در 15 آذر 1393 صندلی را به قنبریانی بسپارد که از صنعت مخابرات به صنعت پرداخت رهسپار شده بود.

تغییرات در صنعت پرداخت به همینجا ختم نشد. هنوز تیرماه به انتها نرسیده بود که سامان قطبی صندلی شاپرک را برای قادری آماده کرد.  قطبی که 32 ماه در سمت مدیرعاملی شاپرک به انجام وظیفه پرداخته بود  بهتر آن دید که با پلاک 17 کوچه مازیار خداحافظی کند.

5 ماه گذشت در حالی که بانوی پاییز در میانه راه بود خاکی جامه مدیرعاملی از تن زدود آن به محمود رضا قلی سپرد. رضا قلی که یکی از گزینه ها برای مدیرعاملی شاپرک بود تنها حدود 5 ماه از صنعت پرداخت دور ماند و در اواخر آبان به تجارت الکترونیک پاسارگاد نقل مکان کرد.

آیا پایان را ه است

امید است که تغییرات دیگری در راه نباشد اما می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. در سالی که در بهار  چند جابجایی رخ داده تابستانش شاهد داستان نظام پرداخت بوده پاییزش هم چند جابجایی داشته طبعا نمی توان زمستان ارامی را برای صنعت پرداخت پیش بینی کرد.

با این حساب  سونامی تغییرات اینبار چه کسی را با خود خواهد برد؟ دریا ناآرام است….

 

 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. نائینی می گوید

    به تغییرات مدیر عامل فن آوا کارت که خرداد امسال اتفاق افتاد اشاهر نکردید!!؟؟

ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  50