وبلاگ نویسان برتر بانک مسکن معرفی شدند / تبدیل وبلاگ سازمانی بانک مسکن به وبلاگ گروهی

در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی بانک:

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی بانک مسکن با هدف ترویج فرهنگ و مهارتهای الکترونیکی در راستای توسعه شهروند الکترونیک و با حضور 188 نفر شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  این مراسم که عصر روز4شنبه 12 آذر با حضور محمدهاشم بت شکن مدیرعامل این بانک و قدردانی از نفرات برگزیده وبلاگ نویسی برگزار شد عزیزی عضو هیات مدیره بانک مسکن ضمن تاکید بر اهمیت رشد کاربری اینترنت در ایران گفت: ظرف چندسال آینده این رشد چندبرابر خواهدشد که نیاز آن وجود که بسترهای مناسب برای رشد آن فراهم شود.

وی ایران سال 84 نهمین کشور دارای وبلاگ نویسی بود و بیش از 700 هزار وبلاگ در فضای مجازی کشور ایران وجود داشت و در سال 84 رتبه ایران در این بخش برابر با کشور کانادا بود.

عزیزی با بیان  اینکه در شش ماهه ابتدای امسال 91 درصد از تراکم تراکنش ها غیر حضوری بود، اظهار داشت: تا کنون بانک‌ها در فضای رسانه‌های دیجیتال با یکدیگر تعامل بهتری داشته‌اند.

 عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: در حال حاضر از هر هزار نفر 4 نفر با اینترنت در ارتباط هستند  و در سال 2015 این میزان به 40 نفر در سطح جهان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: رشد کاربری اینترنت بسیار بالا است و ظرف بیست سال آینده این رشد چندین برابر می‌شود.

عزیزی تصریح کرد: 14.7  درصد از کاربران در ایران از اینترنت استفاده می‌کنند و این موضوع در بستر موبایل و ابزارهای همراه استفاده می‌شود.

عزیزی در ادامه گفت: فن‌اوری در ایران رشد بسیار خوبی داشته و در سالهای آینده این رشد افزایش چندین برابری می‌یابد.

عضو هیات مدیر بانک مسکن با اشاره به اینکه در شش ماه امسال 91 درصد از تراکم تراکنشها غیر حضوری بوده و اغلب آنها با استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: بانکها در فضای رسانه های دیجیتال به نسبت نظارت بیشتر دارند و با یکدیگر تعامل بهتر داشته‌اند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن توضیح داد: تولید اطلاعات در دنیا اگر فردی هر دو ماه یکبار اتفاق می‌افتاد امروزه هر روز دو برابر می‌شود و در چند سال آینده هر ثانیه چهار برابر می‌شود.

وی گفت:در آینده  نزدیک بانکداری حضوری تبدیل به مراکز ارایه مشتری می‌شود گفت و بانکهای از حالت تراکنش حضوری خارج می‌شوند به سمت مرکز شخصی‌سازی و مشتری‌مداری تبدیل می‌َشود.
 

در ادامه این مراسم دکتر ضیائی پرور، سرگروه داوران این جشنواره نیز به ایراد سخنانی در مورد برگزاری این جشنواره و اهمیت آن برای این بانک پرداخت.

وی به لزوم و اهمیت توجه و پرورش استعدادهای نهفته در این زمینه جهت کمک به رشد و شکوفایی عرصه بانکی کشور اشاره کرد.

وی افزود: تبدیل وبلاگ سازمانی بانک را به وبلاگ گروهی یکی از برنامه های در دست اقدام است . وی ادامه داد که ارتقا وبلاگ های بانک مسکن به وبلاگ های بانکی به عنوان برنامه دیگر در این زمینه است .

ضیایی پرور به آموزش وبلاگ نویسی توسط وبلاگ نویسان برگزیده فعلی در شهر های خود به سایر همکاران اشاره و تصریح کرد :ارتقا به سمت رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجاز در داخل کشور از دیگر این استراتژی ها است که مورد تائید هیات مدیره بانک نیز قرار گرفته است .

در بخش پایانی این جشنواره به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی توسط دکتر بت شکن و هیات همراه اهدا شد.

 هدف از برگزار این جشنواره ترویج فرهنگ و مهارت‌های الکترونیکی در راستای توسعه شهروند الکترونیک ذکر شده است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7