معرفی اپلیکیشن /مدیریت امور مالی

این روزها اپ‌استورهای خارجی پر از اپلیکیشن‌های گوناگون برای مدیریت امور مالی کاربران هستند. اپلیکیشن‌هایی که شاید به خاطر زبان و نوع طراحی‌شان چندان برای کاربران ایرانی قابل استفاده نباشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد این روزها اپ‌استورهای خارجی پر از اپلیکیشن‌های گوناگون برای مدیریت امور مالی کاربران هستند. اپلیکیشن‌هایی که شاید به خاطر زبان و نوع طراحی‌شان چندان برای کاربران ایرانی قابل استفاده نباشند.

 خوشبختانه طی چند سال اخیر و با تولید اپ‌های ایرانی مشابه نمونه‌های خارجی، خلأ نبود این اپلیکیشن‌های کاربردی را  تاحدودی برطرف کرده‌اند. در این میان اگر برای مدیریت امور مالی خود به یک اپلیکیشن کاربردی آن هم به زبان فارسی نیاز دارید به شما استفاده از اپلیکیشن قلک «Ghollak» را پیشنهاد می‌کنیم. با کمک این نرم‌افزار  ایرانی می‌توانید  تمامی ورودی و خروجی‌های مالی خود را به شکلی  ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی کنترل و مدیریت کنید. شما در این برنامه می‌توانید با ایجاد قلک‌های متعدد، گردش‌های مالی خود را به ثبت برسانید.  

در واقع هر قلک تعریف شده در این اپ می‌تواند نمایانگر یک حوزه مالی خاص باشد. برای مثال یک قلک می‌تواند نمایانگر قسط‌های بانکی شما باشد و قلک دیگر می‌تواند به دخل و خرج روزانه خانه شما اختصاص داشته باشد.

کار با این اپ بسیار آسان است بعد از ایجاد هر قلک شما می‌توانید هزینه‌های خود را در قالب ورودی یا خروجی به برنامه وارد  کنید، با این کار شما امکان گزارش‌گیری از قلک‌ها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه را خواهید داشت.

امکان انتقال وجه بین قلک ها، ایجاد رمز ورود به برنامه، گرفتن نسخه پشتیبان از برنامه، ارسال فایل پشتیبان به ایمیل‌های شخصی و… از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن فارسی است. این نرم‌افزار در حال حاضر تنها در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است. برای دریافت این اپلیکیشن رایگان می‌توانید به appstore یا فروشگاه ایرانی سیبچه www. sibche.ir  مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  51