بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر فعال شد

در راستای خدمت رسانی بهتر به هموطنان عزیز و جذب منابع به منظور اعطای تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه، نخستین جلسه کمیته بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،للـه‌گانی مدیر عامل بانک ضمن تشریح اهمیت بازاریابی از جنبه های مختلف اظهار داشت: حیات یک مجموعه اقتصادی، وابسته به بازاریابی و جذب منابع است، لذا باید با برنامه ریزی دقیق و علمی از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده شده تا بازاریابی در این بانک نهادینه گردد. به همین خاطر مسئولیت و وظیفه ستاد مرکزی بانک مهم می باشد.
مدیر عامل بانک با بیان این مطلب که بازاریابی طرحها و پروژه ها در دست اقدام می باشد افزود: جهت دستیابی سریع تر به این مهم لازم است بستر علمی مناسبی در این بانک تعریف شده و نقشه راه بازاریابی داشته باشیم لذا می بایستی واحدهای مختلف بانک بویژه اداره سازمان و تحقیقات بانک که تلاش زیادی در این زمینه انجام داده و امور اجرایی بازارایابی را به پیش می برند در اسرع وقت چارچوب آنرا مدون و با هماهنگی و همکاری سایر اعضاء کمیته در خصوص اهداف، ماموریت، چشم انداز، تبیین وظایف هر واحد، شناسایی نقاط قوت و ضعف، شناسایی تهدیدها و فرصت ها و اجرای برنامه های عملیاتی اقدام نمایند.
للـه‌گانی، بازاریابی در بانک را از مسئولیت ها و و ظایف اصلی تک تک کارکنان در کلیه رده های شغلی برشمرد و اظهار داشت: بازاریابی بانک باید از شعبه آغاز و با تشکیل کمیته بازاریابی شعب، کمیته بازاریابی ستاد استانها، ارسال صورتجلسات در مقاطع 15 روز و یک ماه به عضو هیات مدیره ناظر بر استان این امر بیش از پیش احیا شود.
در این جلسه آقای پدرام عضو هیات مدیره ناظر بر امور مشتریان ویژه در خصوص جایگاه بازاریابی در بانک، انتظاراتی که از نمایندگان بازاریابی استانها می رود، دقت در انتخاب آنهاو … مطالبی را بیان نمود. همچنین سایر اعضاء نیز مطالبی پیرامون توسعه و نهادینه نمودن بازاریابی در بانک بیان نمودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مهدی می گوید

    بانک قرض الحسنه مهر ایران با وجود اینکه سال 1391 آزمون استخدامی شو پرونده اش باز هستش و خیلی ها از جمله خود من بلاتکلیف هستم ولی آگهی استخدام مجدد میده شما به عنوان رسانه سکوت نکنید هر کی میاد میخواد فامیل های خودشو بیاره سرکار این سومین جا هستش این بلا سرم میاد واقعا نمی دانم چیکار کنم که حق من ضایع نشه.

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10