عرضه فایرفاکس ۳۴ با تغییرات جدید

بنیاد موزیلا، فایرفاکس 34 را همراه با جستجوگر یاهو به عنوان جستجوگر پیش فرض عرضه کرد.خبرگزاری فارس: عرضه فایرفاکس 34 با تغییرات جدید

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  فارس به نقل از تک کرانچ، بنیاد موزیلا نسخه 34 مرورگر فایرفاکس را عرضه کرده است. اگر چه اکثر به روزرسانی‌های این مرورگر چنگی به دل نمی زنند، اما برخی امکانات جالب در آن وجود دارد.

مهم‌ترین تغییر اعمال شده این است که برای اولین بار از یاهو به عنوان موتور جستجوی پیش فرض استفاده شده است. البته این تغییر محدود به کاربرانی است که در آمریکای شمالی از فایرفاکس 34 استفاده می کنند.

البته کاربران به راحتی می توانند جستجوگر پیش فرض خود را در فایرفاکس تغییر دهند و احتمالا بسیاری از کاربران از یاهو به گوگل مهاجرت کنند.

در این نسخه ابزار چت فایرفاکس موسوم به فایرفاکس هلو هم از مرحله آزمایشی یا بتا خارج شده و نسخه نهایی آن در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. از این طریق می توان از چت های صوتی و ویدیویی برای گفتگو با دیگر کاربران فایرفاکس در محیط مرورگر استفاده کرد.

ارتقای امکانات میله ابزار جستجو برای کاربران در آمریکا و حل برخی مشکلات امنیتی SSL 3.0 از جمله دیگر تغییرات است. فایرفاکس هم اکنون بعد از IE مایکروسافت و کروم سومین مرورگر برتر اینترنت است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  5  =