ارائه خدمت جدید در سامانه CRM ایران کیش

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به منظور عرضه خدمات سریع و بهینه به مشتریان خود، امکانی را فراهم کرده است که در آن مشتری بدون نیاز به برقراری تماس با اوپراتور، درخواست خود برای دریافت رول کاغذ را به طور خودکار در سیستم ثبت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش، پذیرنده در صورت نیاز به رول، بدون نیاز به برقراری تماس با اوپراتور مرکز تماس(کال سنتر)، درخواست خود را در سیستم CRM ثبت می کند.

با اتصال  IVR به CRM مرکز تماس که اکنون عملیاتی شده است، ضمن افزایش سرعت ثبت درخواست، رضایت مشتریان به بهترین شکل جلب می شود.

ایران کیش پیش از این نیز اقدام به راه اندازی خدمات Hot Line مرکز تماس برای مشتریان VIP خود کرده است تا مدیر عاملان بانک های استانی و افراد مرتبط در همه بانکها، در صف تماس قرار نگیرند و مستقیما توسط پورتال ویژه ای که به همین منظور طراحی شده، به تیم واکنش سریع ایران کیش مرتبط شوند.

ایران کیش با فراهم سازی زیرساخت های لازم در مرکز تماس خود تماس های از دست رفته را به کمتر از سه درصد رسانده است. این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک ثبت تقاضاها از حالت  IVR را به سیستم USSD منتقل کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فرشاد می گوید

    با آرزوی موفقیت روز افزون

ارسال یک پاسخ

50  ⁄  5  =