اشتباه معنادار مسئولان پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی

مسئولان باشگاه پرسپولیس فقط می توانند از یک بازیکن خارجی دیگر در لیگ برتر استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهدی خواجوند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرده که دو بازیکن برزیلی برای تست پزشکی آماده شده اند و بعد از حضور در تمرین و اعلام رضایت کادر فنی، باشگاه با آن ها قرارداد خواهد بست. اما خواجوند این حرف را در حالی زده که پرسپولیس فقط می تواند از یکی از آن ها در لیگ برتر استفاده کند.
پرسپولیسی ها فکر می کردند می توانند از هر دو آن ها در لیگ برتر استفاده کنند اما آن ها همین امروز ظهر متوجه شدند که قانون به این تیم اجازه نمی دهد چهار بازیکن خارجی غیر آسیایی داشته باشد. طبق قوانین لیگ ایران، هر باشگاه می تواند سه بازیکن خارجی و یک بازیکن خارجی آسیایی داشته باشد. از آنجا که دو بازیکن خارجی قبلی پرسپولیس هم غیر آسیایی هستند، بنابراین آن ها نمی توانند همزمان با دو بازیکن برزیلی قرارداد ببندند. نیلسون و اومانیا دو بازیکن خارجی پرسپولیس هستند و این باشگاه می تواند فقط یک بازیکن خارجی غیر آسیایی دیگر بگیرد.
نماینده آژانس نقل و انتقالاتی که دو بازیکن برزیلی را به تمرین پرسپولیسی ها برده، به خبرآنلاین اعلام کرد که مسئولان پرسپولیس همین امروز متوجه اشتباه خود شده اند و حالا قصد دارند ژائو فرانسیسکو دسالس را جذب کنند. البته این تیم می تواند دیگر بازیکن برزیلی را هم جذب کند اما فقط در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حق استفاده از این بازیکن را دارد و خود رودریگو هم اعلام کرده که حاضر نیست فقط در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی کند. با این حساب پرسپولیس فقط با یکی از این دو برزیلی قرارداد می بندد؛ آن هم در صورتی که کادر فنی تیم روی یکی از آن ها نظر داشته باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =