«فرش سبز» ایرانی را با رای خود جهانی کنید

ایده «فرش سبز» که یک ایده جهانی است به مسئله محیط زیست توجه دارد و در همین راستا در رویداد دهم استارتاپ ویکند موبایل تهران، به انتخاب داوران، به عنوان طرحی با ظرفیت جهانی رتبه اول را کسب کرد.

بازی «فرش سبز» در دهمین استارتاپ ویکند موبایل تهران رتبه اول را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گروه «فرش سبز» در دهمین استارتاپ ویکند موبایل تهران که طی روزهای  28 تا 30 آبان ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد رتبه اول را به خود اختصاص داد.

 «فرش سبز» که یک ایده جهانی است به مسئله محیط زیست توجه دارد و در همین راستا در رویداد دهم استارتاپ ویکند موبایل تهران، به انتخاب داوران، به عنوان طرحی با ظرفیت جهانی رتبه اول را کسب کرد.

«فرش سبز» به یک بازی موبایلی چندپلتفرمه تبدیل خواهد شد  که بر اساس دغدغه محیط زیستی اعضای تیم شکل گرفته است.

کم توجی و بی  توجه انسان به محیط زیست و شرایط بحرانی کره زمین همانند گرم شدن زمین ، مساله محوری تیم فرش سبز است که بر اساس این معضل جهانی طرح تهیه شده است.

طرح بازی موبایل فرش سبز توسط داوران دهمین دوره استارتاپ ویکند موبایل تهران مورد تحسین قرار رگفت و به عنوان طرحی با قابلیت رقابت جهانی معرفی گردید.  از  سوی این استارتاپ ویکند، حجم ارسال توییت در مورد تیم ها بود، و اینکه از میان این توییت های ارسالی توییت مربوط به اول شدن تیم فرش سبز توسط اکانت رسمی "گوگل برای کارآفرینان"  مورد علاقه قرار ( فیو شد ) قرار گرفت.

چگونه رای دهیم

شما  میتوانید طی روزهای 5 الی 12 آذر با مراجعه به سایت greencarpet.co  و کلیک بر روی لینک رای گیری مسابقات حهانی استارتاپ (http://greencarpet.co/Home/Voting)  با تیم فرش سبز در رفتن به مرحله بعد و کسب عنوان تیم برتر در این رقابتها همراه باشید.

هدف نهایی تیم فرش سبز گره زدن طرح این بازی به دنیایی واقعی است و بر همین اساس به گونه ای بازی طراحی شده که بازیکنان حاصل  پرورش و نگهداری درختان خود در را در دنیای واقعی نیز ببینند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  36