سامانه جامع بانکداری الکترونیک قلب تپنده بانک دی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی را قلب تپنده بانک نامید و راه‌اندازی آن از سوی نخبگان ایرانی را افتخاری برای جامعه ایرانی دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک دی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی در حاشیه بازدید از دیتاسنتر بانک دی با اشاره به اینکه سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی توسط نخبگان ایرانی راه‌اندازی شده است، گفت: «این سامانه بی‌نظیر و نمونه، قلب تپنده بانک دی است که باید آن را حفظ کرد.»

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دفتر یادبود این سامانه با تقدیر از دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک و دیگر مهندسانی که در راه‌اندازی آن نقش‌آفرین بوده‌اند، نوشت: «توفیقی حاصل شد در افتتاح سامانه جامع بانکداری الکترونیک بانک دی شرکت نمایم، زحمات زیادی کشیده شده که قابل تقدیر است. همه زحمات بوسیله مهندسان و همکاری عزیران ایرانی بوده که این افتخارات جامعه ایرانی ماست و برای بنده بسیار جالب و دیدنی بود.»

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بانک دی با وجود سامانه جدید که قلب تپنده آن است روز به روز بر موفقیت‌هایش افزوده شود.

شهیدی افزود: بانک ارزش‌آفرین دی باید در حدی برتر و نمونه باشد که سایرین نیز در امور بانکی و بانکداری از ما الگو بگیرند و برای نیل به این مهم باید دست‌به‌دست هم دهید و این بانک را به حد مطلوب خود برسانید.

وی با بیان اینکه ما آمده‌ایم تا به کمال معنوی و اختیاری برسیم، گفت: در جامعه ما پس از انقلاب اسلامی عده‌ای رفتند و به قله کمال رسیدند و آنان شهدا، جانبازان و آزادگان بودند؛ ما اگر امروز بخواهیم مسیر آنان را برویم به فرموده امام راحل راه آنان را حفظ کنیم باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه‌داریم.

رییس بنیاد شهید با تأکید بر اینکه در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار عمده بر عهده بنیاد است، گفت: یکی از راه‌هایی که باید در آن پیش برویم نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بانک دی است چون این بانک متعلق به بنیاد و افضل انسان‌هایی است که به کمال رسیده‌اند. این افراد افتخار جامعه ما هستند؛ این جامعه فداکاری کردند و امروز برای ما ثبات و آرامش به ارمغان آورده‌اند پس این بانک باید ارزش‌آفرین و برتر باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی تصریح کرد که بانک دی باید در تمام ابعاد از جمله اخلاق، برخورد، زیبایی ساختمان، پاکی و سلائق در جامعه نمونه و برتر باشد چرا که به افراد نمونه جامعه وابستگی دارد.

رییس بنیاد شهید با تأکید بر کوشش در کار بانکداری افزود: سعی کنید تا بر مبنای ضوابط اسلامی گام بردارید و بر اساس موازین و دستورات اقتصادی و بانکداری دین اسلام پیش بروید چون شما امانت‌دار شهدا هستید. شهدا رفتند تا دین را حاکم کنند و حکومت دینی به وجود آورند از شما نیز این انتظار را دارند که در همان مسیر گام بردارید. بنیاد شهید هم مکانی است که بنیان‌گذار آن امام راحل و رییس واقعی آن رهبر معظم انقلاب و بالاتر از آن امام زمان (عج) است پس باید بکوشیم تا در این راه اشتباهی مرتکب نشویم.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =