بانکها بازی های رایانه ای را فاقد توجیه اقتصادی دانستند

بانکها بازی های یارانه ای را فاقد توجیه اقتصادی دانستند بر همین اساس در سیاست‌گذاری جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌ها از فرم مشارکتی که در گذشته وجود داشت، خارج و به شکل تخصیص وام بانکی با سود کم به تولیدکنندگان تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: از این پس بنیاد با تخصیص وام بانکی با سود پایین از بازی‌های رایانه‌ای حمایت می‌کند.

به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مهرداد آشتیانی، مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تغییر فرایند حمایتی این بنیاد در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: بازی‌های رایانه‌ای «باغ وحش من» از تولیدات رویاگران نرم‌افزار و «آریو» از تولیدات رساناافزار شریف از پروژه‌های مشارکتی باقی مانده از سال گذشته بودند که با حضور ناظر مستقیم بنیاد بر روند اجرای پروژه‌ها مورد حمایت بنیاد قرار می‌گیرند.
وی افزود: از این پس بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای با تخصیص وام بانکی با سود پایین از بازی‌های رایانه‌ای حمایت می‌کند.
مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصریح کرد: در سیاست‌گذاری جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌ها از فرم مشارکتی که در گذشته وجود داشت، خارج و به شکل تخصیص وام بانکی با سود کم به تولیدکنندگان تغییر می‌کند.
مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به نحوه اجرای فرایند حمایتی از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: پس از رتبه‌بندی و بر اساس شاخصه‌های طرحی که شرکت متقاضی حمایت به بنیاد ارائه می‌کند، مبلغی به عنوان وام  برای متقاضی تعیین می‌شود.
آشتیانی اظهار کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این زمینه هماهنگی‌های لازم را  با بانک انجام داده تا وام درخواستی شرکت‌های بازی‌ساز با بهره پایین به شرکت‌ها تخصیص داده شود و بازی‌سازان پس از اتمام پروژه و گذراندن زمان استراحت، وام دریافتی را به بانک بازپس خواهند داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  18