لحظه ناب با اسطوره سینمای ایران +عکس

فریماه فرجامی که مدت ها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، حالا با بهبود نسبی اوضاع جسمانی اش علاقمند است باز هم جلوی دوربین برگردد. خبر خوشحال کننده‌ ای که امیدواری ها را برای بازگشت این هنرمند قدیمی تقویت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بانی فیلم: فریماه فرجامی که مدت ها با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، حالا با بهبود نسبی اوضاع جسمانی اش علاقمند است باز هم جلوی دوربین برگردد. خبر خوشحال کننده‌ ای که امیدواری ها را برای بازگشت این هنرمند قدیمی تقویت می کند.

 اطلاع از دیدار تعدادی از هنرمندان با فریماه فرجامی و انتشار تصاویری از آن ما را بر آن داشت تا با نغمه نظری دستیار کارگردان و برنامه ریز در این باره صحبت کنیم.

نظری در این باره گفت: این دیدار جمعه هفته گذشته در سینما تلگراف کافه موزه سینما انجام شد. خاطره حاتمی که علاقه زیادی به خانم فرجامی دارد، در دوران بیماری او به دیدارش رفت و رابطه ای دوستانه بین آندو شکل گرفت. همین دوستی زمینه ساز دیداری شد که هفته گذشته شکل گرفت و من، خاطره حاتمی و شهرزاد کمال زاده به خانه این بازیگر پیشکسوت رفتیم و با او در کافه موزه سینما لحظاتی گفت و گو کرده ایم.
 

لحظه
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −  60  =