«نصرالله رادش» به گذشته رفت!

نصرالله رادش پس از گذشت 16 سال از ساخت سریال «روزگار جوانی»، تعجب می‌کند که بعد از این همه سال چطور مردم این سریال را با اشتیاق می‌بینند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نصرالله رادش پس از گذشت 16 سال از ساخت سریال «روزگار جوانی»، تعجب می‌کند که بعد از این همه سال چطور مردم این سریال را با اشتیاق می‌بینند.

این بازیگر در عین حال اظهار نظر می‌کند: امیدوار بودم از این دست کارها زیاد کار کنم، روح خاصی در آن کار بود و احساس می‌کردم ادامه پیدا می‌کند. روحی که آن زمان در بعضی کارها بود و این روزها کمرنگ شده است.

نصرالله رادش، بازیگر سریال‌های «روزگار جوانی»، «ساعت خوش»، «زیرآسمان شهر» و «مسافران» مدت‌هاست حضور کمرنگی در تلویزیون دارد؛ البته او این روزها به سریال طنز «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری پیوسته است.

رادش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، درخصوص حضور کمرنگش در تلویزیون در این سال‌ها اظهار کرد: نمی‌دانم. خیلی به این اتفاق بدبینانه نگاه نمی‌کنم، خیلی مواقع مصاحبه، آدم‌ها را به گذشته برمی‌گرداند. در حالی که غوطه‌ور شدن در گذشته خوب نیست. در مورد گذشته صحبت کردن اذیتم می‌کند. دلیل کم کاری‌ام در این سال‌ها را واقعا نمی‌دانم. شاید به خصوصیات و نواقص خودم برمی‌گردد، شاید روابط عمومی خوبی ندارم. سال‌ها به این ماجرا فکر کردم. هر بازیگری توانایی‌های خاصی دارد و در یکسری کارها موفق‌تر است. من نیز فضای خاص خودم را دارم که برایم به وجود آمد و در آن شکوفا شدم؛ البته این فضا دیگر خیلی برای من پیش نیامد، شاید خیلی‌ها توانستند و من نتوانستم.
 

«نصرالله
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1