رکورد جدید اپل در دانلود اپلیکیشن‏ها

عرضه آی‌فون 6 و 6 پلاس در کنار انتشار سیستم‌عامل جدید iOS 8 باعث شده تا افزایش بسیار زیادی در تعداد اپلیکیشن‏های اپ‏استور (App Store) به وجود آید و این موضوع به رشد دانلودها از این منبع منجر شده است.

ایسنا:عرضه آی‌فون 6 و 6 پلاس در کنار انتشار سیستم‌عامل جدید iOS 8 باعث شده تا افزایش بسیار زیادی در تعداد اپلیکیشن‏های اپ‏استور (App Store) به وجود آید و این موضوع به رشد دانلودها از این منبع منجر شده است.

اقتصادنیوز آورده است: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از Fiksu، عرضه آی‌فون 6 و 6 پلاس در کنار انتشار iOS 8 باعث شده تا افزایش بسیار زیادی در تعداد اپلیکیشن‏های اپ‏استور به وجود آید. این گزارش، افزایش دانلود نسبت به ماه گذشته را 42 درصد بیشتر می‏داند که به واسطه اضافه شدن 200 اپلیکیشن رایگان جدید به اپ‏استور اتفاق افتاده است.

در ادامه این گزارش، به نقل از زومیت آمده است: این 200 اپلیکیشن رایگان در ماه جاری 8/7 میلیون بار دانلود شده‏اند که نسبت به ماه پیش افزایش 42 درصدی و نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته افزایش 39 درصدی را نشان می‏دهد.

این گزارش همچنین اشاره می‏کند که به احتمال زیاد این تعداد زیاد دانلود اپلیکیشن، ‏ در نتیجه اضافه شدن اپلیکیشن‏های مهم کاربردی و همچنین به‏روزرسانی‏هایی است که توسعه‏دهندگان انجام داده‏اند.

در واقع اولین مجموعه‏ای که کاربران آی‌فون 6 جدید آنها را دانلود کرده‏اند، برنامه‏هایی بوده‏اند که برای کاربران بسیار اهمیت داشته و گویی این‌گونه اپلیکیشن‏ها کاربرانی وفادار برای خود پیدا کرده‏اند. این روندی است که سازندگان اپلیکیشن‏ها آن را اتخاذ کرده‏اند تا کاربرانی وفادار به خود را به‌دست آورند.

سهم بزرگی از این افزایش دانلود نیز به همین دسته افرادی بازمی‏گردد که گوشی آی‌فون جدیدی خریداری کرده‏اند و خیلی سریع اپلیکیشن‏های مورد علاقه خود را دوباره دانلود و نصب کرده‏اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −  29  =