واحدهای آی‌تی شرکت‌ها تحت فشار

نتایج یک مطالعه نشان می‏دهد واحدهای آی‌تی کسب‌وکارها به خاطر حجم زیاد تقاضاها و فعالیت‏های دیجیتال تحت فشار هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نتایج یک مطالعه نشان می‏دهد واحدهای آی‌تی کسب‌وکارها به خاطر حجم زیاد تقاضاها و فعالیت‏های دیجیتال تحت فشار هستند.

به گزارش وب‏سایت zdnet، مطالعه‏ای که توسط شرکت مندیکس (Mendix) روی 470متخصص آی‌تی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی انجام شده است نشان می‏دهد حجم بالای تقاضاها و فعالیت‏های واحدهای آی‌تی کسب‌وکارها را تحت فشار قرار داده است. این مطالعه نشان می‏دهد که تقاضا برای استفاده از نرم‏افزارهای سفارش‏شده در میان کسب‌وکارها بالا است و نیاز به نرم‏افزارهای همراه و نرم‏افزارهای ویژه تعامل با مشتریان نیز این تقاضاها را تشدید کرده است، اما به خاطر اینکه بسیاری از واحدهای آی‌تی کسب‌وکارها از قابلیت‏ها و امکانات کافی برخوردار نیستند، نرم‏افزارهای مورد نیاز به سرعت طراحی نمی‏شود و پیوسته بر حجم کارها و فعالیت‏های عقب‏مانده واحدهای آی‌تی افزوده می‏شود.

در این مطالعه بیش از 70 درصد پاسخگویان تایید کرده ‏اند که حجم تقاضاها برای طراحی نرم‏افزارهای سفارش‏شده در حال افزایش است. همزمان بیش از 70 درصد پاسخگویان نیز گفته‏اند واحد متبوع آنها از تجهیزات و امکانات کافی برای رفع این تقاضاها برخوردار نیست.

حدود 82 درصد از آنها گفته‏اند پروژه‏های عقب‏مانده دارند و 89 درصد نیز گفته‏اند نمی‏توانند حجم پروژه‏های عقب‏مانده خود را به نسبت سال قبل کاهش دهند. تحلیل‏گران شرکت مندیکس در تفسیر این یافته‏ها گفته‏اند فرهنگ و محیط‏های انعطاف‏ناپذیر توسعه نرم‏افزار در این شرکت‌ها از مهم‏ترین دلیل افزایش حجم فعالیت‏ها و سفارشات عقب‏مانده واحدهای آی‌تی است. بسیاری از واحدهای آی‌تی از عناصر لازم برای ایجاد چرخه‏های همکاری سریع بی‏بهره‏اند.

حدود 75 درصد از پاسخگویان گفته‏اند آنها به آسانی نمی‏توانند نمونه‏ها و الگوهایی از نرم‏افزارهای مورد نظر خود را طراحی کنند تا بازخورد کاربران نهایی را دریافت کنند. 78 درصد نیز گفته‏اند شرکت متبوع آنها از ابزارهای کافی برخوردار نیست که توسعه‏دهندگان نرم‏افزار به کمک آنها بتوانند اپ‏های مورد نیاز را طراحی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  76  =  84