یاهو میل از دسترس خارج شد

عملیات تعمیر و نگهداری از یک کابل زیردریایی موجب شد سرویس پست الکترونیکی یاهو به صورت گسترده از دسترس خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم عملیات تعمیر و نگهداری از یک کابل زیردریایی موجب شد سرویس پست الکترونیکی یاهو به صورت گسترده از دسترس خارج شود. Theinquirer در این زمینه گزارش داده است کابل زیردریایی آسیب‏دیده که یاهو ادعا می‏کند متعلق به شرکت دیگر است و باعث شد خدمات Mail یاهو در کشورهای بریتانیا و آمریکا به‌طور کامل از کار بیفتد، افراد به حساب کاربری خود دسترسی نداشته باشند و صفحه مربوطه برای دیگر کاربران هم با کندی فراوان باز شود.

شرکت یاهو روی صفحه پشتیبانی خود این مساله را تایید کرد و البته توضیح نداد که از چه زمانی این اختلال به‌طور کامل برطرف خواهد شد. در توضیحات یاهو گفته شد: «ما از مشکل پیش‌آمده برای سرویس Yahoo Mail آگاهی داریم که بسیار کند شده یا دسترسی به آن غیرممکن شده است. این اتفاق به دنبال آسیب‏دیدگی یک کابل زیردریایی صورت گرفت و یک شرکت تامین‏کننده کالاهای مورد نیاز ما در جریان تعمیرات این کابل باعث قطعی آن شد.»

در ادامه این توضیحات آمده است: «گروه مهندسان ترافیک مربوط به سرویس پست الکترونیکی را در دیگر سرورها جایگزین کردند تا اختلالات کاربران برای دسترسی به این سرویس برطرف شود. یک کشتی تعمیر کننده کابل‏های زیردریایی نیز به محل اعزام شده است و پایان هفته در آنجا حضور خواهد داشت.»
یاهو در سایت خود همچنین نوشت: «ما به خاطر مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‏کنیم و به‏خوبی می‏دانیم که پست الکترونیکی یک سرویس حیاتی برای تمام مشتریان‏مان محسوب می‏شود».

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  30