اپل حامی مراسم روز جهانی ایدز شد

شرکت اپل به‌منظور بزرگداشت «روز جهانی ایدز» تصمیم‏های جدید گرفته است و این بار قصد دارد با همکاری شرکت (PRODUCT(REDبخشی از درآمد خود طی دو هفته آتی را به «مرکز جهانی مبارزه با بیماری ایدز» ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت اپل به‌منظور بزرگداشت «روز جهانی ایدز» تصمیم‏های جدید گرفته است و این بار قصد دارد با همکاری شرکت (PRODUCT(REDبخشی از درآمد خود طی دو هفته آتی را به «مرکز جهانی مبارزه با بیماری ایدز» ببخشد.
اگر امروز فروشگاه اینترنتی App Store را باز کنید، متوجه خواهید شد که رنگ تمام آن قرمز شده است و محبوب‏ترین ابزارها در آن نیز با آیکون قرمز نمایش داده می‏شوند.
این اقدام اپل فقط برای تغییر در شکل ظاهری فروشگاه اینترنتی صورت نگرفته است و از نظر محتوای برنامه‏ها نیز تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است. به‌عنوان مثال، بازی محبوب Monument Valley شامل مرحله‏ ویژه‏ای می‏شود که با رنگ قرمز نمایش داده شده است و البته باید برای دسترسی به آن مرحله پول پرداخت کنید. اپل توضیح داده است تمام پول‏هایی را که از طریق این ابزارها طی دو هفته آینده به‏دست می‏آورد، به صندوق خیریه یاد شده اهدا می‏کند.
 به جز این، اپل برنامه‏های ویژه‏ای برای روز «جمعه سیاه» (28 نوامبر) و همچنین «روز جهانی ایدز» (اول دسامبر) دارد. در تاریخ 28 نوامبر مشتریان اپل یک کارت هدیه از مرکز (PRODUCT(RED دریافت می‏کنند تا به کمک آن بتوانند برخی از محصولات اپل را به صورت آنلاین خریداری کنند و اپل به ازای هر یک از این خریدها هم پولی را اهدا
 می‏کند.
اما در تاریخ اول دسامبر از درآمد حاصل از تمام محصولاتی که در شرکت اپل فروخته شوند بخشی برای مبارزه با بیماری ایدز به‌کار گرفته می‏شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  28