زنگ خطر برای ونگر به صدا درآمد

علی‌شیر عثمانف، سهامدار میلیاردر باشگاه آرسنال معتقد است آرسن ونگر از اشتباهات گذشته درس نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آرسنال پس از شکست 2 بر یک شنبه مقابل یونایتد به رده هشتم جدول سقوط کرده و اختلاف امتیازش با چلسی تیم صدرنشین جدول رده بندی را به 15 امتیاز رساند.

علی شیر عثمانف این قضیه را برای آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم روشن کرد که باید آرسنال را در هر پست زمین قدرتمند سازد.

سهامدار 61 ساله از ونگر در مورد سیاست‌های جذب بازیکن او در ماه ژانویه سوال پرسید.

عثمانف گفت: آرسنال نیاز به یک تقویت اساسی در میدان دارد از دیگر رقبا عقب مانده‌ایم باید خود را به سطح فوتبال انگلیس و آنچه تیم‌هایی مانند چلسی، سیتی و یا یونایتد در حال ارائه دادن هستند برسانیم باید در مقابل رقبای اروپایی مانند رئال مادرید،‌بارسلونا، پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ  دیگر تیم‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عثمانف در ادامه افزود: من ونگر را به دلیل نظم و مقرراتش دوست دارم اما قوانین بخشی از محدودیت‌های تعیین شده هستند و همین محدودیت‌ها هستند که موقعیت‌ها را از تیم می‌گیرد.

به همین دلیل است که گاهی مربیانی با کمترین میزان مقررات و سختگیری موجب پیشرفت تیمهایشان می‌شوند برخی مربیان قانون مند هم ناکام می‌مانند زیرا فضای خالی در ترکیب تیمشان بوجود می‌آید و قوانین دست و پا گیر آنان را از اقدامات مفید باز می‌دارد در آرسنال پول به اندازه کافی داریم مهم این است که مبلغ اختصاص داده شده برای جذب بازیکن را چگونه خرج کنیم ونگر یکی از مربیان بزرگ حال حاضر فوتبال است اما هر کس ممکن است اشتباه کند مهم این است که از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

لازم به ذکر است،‌ آرسنال بدترین شروع فصل خود از سال 1982 تاکنون را پشت سر می‌گذارد این تیم نه تنها در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بلکه در چمپیونزلیگ هم نتوانست به نتایج مطلوب دست یابد طی روزهای اخیر حتی احتمال برکناری ونگر و آوردن یورگن کلوپ سرمربی فعلی بورسیا دورتموند به ورزشگاه امارات هم به گوش می‌رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  63  =  69