تجارت الکترونیک پارسیان گواهینامه بین المللی ایزو۲۷۰۰۱ دریافت کرد

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به عنوان اولین شرکت PSP کشور موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) مبتنی بر استاندارد ISO27001 : 2013 شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به عنوان اولین شرکت PSP کشور در راستای الزامات شرکت نظارتی شاپرک و همچنین کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خود با رعایت اصول حرفه ای موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) مبتنی بر استاندارد ISO27001 : 2013 گردید .

 امروزه اطلاعات بعنوان یکی از با ارزشترین دارایی های هر سازمان محسوب می شود و نحوه حفظ و نگهداری از آن شرط های لازم برای استمرار فعالیت هر بنگاه اقتصادی معتبر میباشد . به همین دلیل بگارگیری سیستمهای مدیریت امنیت اطلاعات برای شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک امری ضروری بشمار می رود و این موضوع نیز همواره مورد تاکید شرکت شاپرک بعنوان شرکت ناظر بر خدمات شرکتهای psp می باشد.

استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با هدف شناسایی، مدیریت و کاهش احتمال وقوع تهدیدات و خطرات درحوزه فناوری اطلاعات انجام می شود و از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم می‌توان به امکان طراحی، پیاده‌‌سازی پایش ، نحوه حفظ و نگهداری اطلاعات و بهبود مستمر سطح امنیت سرویس‌های فناوری اطلاعات در سازمان اشاره نمود.

براساس این گزارش ممیزان شرکت اتریشی CIS که یکی از معتبرترین شرکت های بین المللی در اعطای گواهینامه استاندارد می باشد در تاریخ های 26، 27 و 28 آبان ماه سال جاری شرکت پککو را مورد ارزیابی قرارداده و سرانجام این شرکت موفق به کسب این گواهینامه معتبر و بین المللی گردید . شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(پککو) یکی از بزرگترین شرکتهای پرداخت الکترونیکی در کشور است که با بیش از یک دهه تجربه در این صنعت، نقشی انکار ناپذیر در شکل گیری و ترویج استفاده از پول الکترونیکی درمبادلات مالی خرد در سطح کشور داشته است.

شرکت پککو با بهره گیری از بیش از 2000 نفر نیروی متخصص در شرکت و نمایندگیهای آن در سراسر کشور، گسترده‏ترین شبکه پرداخت الکترونیکی با بیش از 800.000 کارتخوان نصب شده در بالغ بر 724 شهر کشور را به خود اختصاص داده است.

این شرکت نمایندگی دو کمپانی Bitel و Demco در حوزه تامین کارتخوانهای فروشگاهی را در اختیار داشته و با راه‏اندازی دو سایت برای تامین رولهای کاغذ مصرفی مورد نیاز و نیز تعمیر و مونتاژ این تجهیزات، اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز به شبکه پرداخت کشور نموده است. در حال حاضر شرکت پککو بعنوان یکی از شرکتهای دارای مجوز و صاحب صلاحیت برای ارائه خدمات پرداخت، عهده دار راهبری شبکه پذیرندگی 12 بانک می‏باشد و سهمی قابل توجه از تراکنشهای الکترونیکی مبادله شده در شبکه پرداخت الکترونیکی کشور را در اختیار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  3