شاه‌ماهی استقلال در راه پرسپولیس

رییس هیات مدیره پرسپولیس در راستای تقویت تیمش دست روی ستاره استقلال گذاشته و می‌خواهد این بازیکن را در نیم فصل دوم به کادر فنی هدیه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهم‌ترین برنامه پرسپولیسی‌ها، جذب بازیکن و تقویت تیم است که البته حمیدرضا سیاسی شخصا این وظیفه را به عهده گرفته و سرپرست باشگاه را هم در جریان مذاکره‌هایش قرار نمی‌دهد. چه بسا بازیکنانی که به سراغشان رفته حتی در لیست خرید حمید درخشان هم جایی نداشته باشند! چه اینگونه باشد و چه نه، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عزمش را برای جذب بازیکن جزم کرده و می‌خواهد بازیکنانی را که اول فصل دست پرسپولیس از آنها کوتاه ماند، جذب کند.

سیاسی همین چند روز پیش و با تکیه به ارتباطاتش موفق شد رضاخالقی‌فر- مهاجم تک گله تیم راه‌آهن- را از چنگ حمید استیلی دربیاورد و حالا هم چشمش دنبال ستاره آبی‌ها است و می‌خواهد پرسروصدا‌ترین انتقال 10 سال اخیر فوتبال ایران را به نام خود ثبت کند.

رییس هیات مدیره پرسپولیس جذب آندرانیک تیموریان را این روزها به واسطه نزدیکانش پیگیری می‌کند و خیلی هم به موفقیت خودش امیدوار است. او حتی چند روز پیش پیشنهاد حضور در پرسپولیس را از طریق محمد نوری که رفاقت نزدیکی با تیموریان دارد، به گوش آندو رساند اما هنوز جوابی نگرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  61  =  62