قلعه‌نویی تحت تاثیر بازی بازیکن پرسپولیس

سرمربی تیم استقلال گفت: دیگر در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند و نیم فصل باید تغییراتی بدهیم تا انگیزه به تیم بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه که از نتیجه به دست آمده در دربی 79 ناراحت است، گفت: شب گذشته دوباره فیلم بازی را نگاه کردم. ابتدا لازم می‌دانم به فوتبال ایران تبریک بگویم. در این بازی 3 گل رد و بدل شد و چندین موقعیت داشتیم و شاهد بودید که دو بار نیز توپ به تیر دروازه برخورد کرد. من این بازی را به هواداران فوتبال تبریک می‌گویم.

وی در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: به نظرم چند بازی است که استقلال از داوری‌ها ضرر می‌کند. اعتقاد دارم نامه‌ای که هفته گذشته پرسپولیسی‌ها در رابطه با جهانبازی نوشتند، او را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد عملکرد مطلوبی نداشته باشد. معتقدم در صحنه گل اول پرسپولیس محمد نوری بعد از برخورد توپ به تیر دروازه در موقعیت آفساید توپ را پاس داد، یا صحنه‌ای که در نیمه اول به روی هاشم بیک‌زاده اتفاق افتاد، مطمئنا پنالتی بود. همچنین محسن بنگر باید به دلیل تعدد خطاهایش زودتر کارت زرد می‌گرفت و اخراج می‌شد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: به پرسپولیس و دوست خوبم حمید درخشان تبریک می‌گویم. باخت اصلی را خودمان داشتیم، زمانی که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و از روی شکم‌سیری به توپ ضربه زدیم. اگر با انگیزه ادامه می‌دادیم مطمئنا نتیجه بهتر بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی عدم نتیجه گیری استقلال در 8 هفته گذشته چیست، عنوان کرد: قبل از آمدن ملی پوشان در 7 بازی 18 امتیاز آوردیم. فوتبال برای جوانان است و شاهد بودیم که طارمی با بازی درخشانش ما را تحت تاثیر قرار داد. دیگر در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند. نیم فصل باید تغییر بدهیم تا انگیزه به تیم باز گردد. ما باید یک بازیساز و مهاجم جذب کنیم. البته مهاجمان خوبی در تیم ما هستند و بازیکنان ما در خط حمله عملکرد خوبی دارند و جذب بازیکن برای تقویت این خطوط هستند.

وی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر افزود: با غلامرضا بهروان حرف زدیم و به او گفتیم که می‌توانستیم جام حذفی را بعد از تعطیلات برگزار کنیم. به غیر از ورزشگاه آزادی زمین هیچ جا کیفیت ندارد. اگر در اروپا با فاصله‌های کم بازی می‌کنند به دلیل وجود زمین‌های خوب، مکمل‌های مناسب و دیگر امکانات است که باعث می‌شود به بازیکنان فشاری وارد نشود. در فوتبال ما اگر بازی در زمین دیگری جز آزادی برگزار شود، بازیکنان خسته می‌شوند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما نامه نگاری کرده‌ایم و امیدوارم به حرفمان توجه شود. همه روی امیر قلعه نویی حساس شده‌اند و آن فحاشی‌هایی که در تبریز به من شد، به هر فرد دیگر می‌شد، کمیته انضباطی خیلی زود وارد عمل می‌شد. اگر با خود مسئولان همین رفتار را کنند هم آنقدر سریع از ماجرا می‌گذرند؟ کمیته انضباطی و داوران باید نگاه مثبت تری به ما داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3