آنچه در «حاشیه» یک مذاکره می‌گذرد /عکس

عکس‌هایی که قرار است از روند یک مذاکره حکایت کند، باید ظرف چند دقیقه لحظات حساس دیدار را ثبت کرده و در عین حال نور و زاویه مناسبی هم داشته باشد؛ با تلاش محافظ ها و اعضای تشریفات که وظیفه حفظ جان مسئولان و رعایت ضوابط را دارند، گاهی همه این وقایع در کمتر از پنج دقیقه باید صورت گیرد تا در روند مذاکرات خللی ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عکس‌هایی که قرار است از روند یک مذاکره حکایت کند، باید ظرف چند دقیقه لحظات حساس دیدار را ثبت کرده و در عین حال نور و زاویه مناسبی هم داشته باشد؛ با تلاش محافظ ها و اعضای تشریفات که وظیفه حفظ جان مسئولان و رعایت ضوابط را دارند، گاهی همه این وقایع در کمتر از پنج دقیقه باید صورت گیرد تا در روند مذاکرات خللی ایجاد نشود.

 

تصاویر در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر می‌شوند و تحلیل‌های رسانه‌ها با جهت‌گیری و سیاست‌های مختلف، همراه با برخی حاشیه‌نگاری‌های خبرنگاران از دیدارها یا مذاکرات به سرعت بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و صفحات روزنامه‌ها قرار می‌گیرند. چرا طرف ایرانی لبخند به لب دارد در حالی که طرف مقابل حالتی بی‌تفاوت به خود گرفته است؟ مسئول خارجی که برای استقبال از طرف ایرانی آمده چند پله بالاتر از او ایستاده و این بی‌احترامی به جایگاه مسئول ماست. دیپلمات خارجی برای دست دادن، بیشتر به سمت جلو مایل شده و این حاکی از تمایل آنها برای گسترش روابط است و …

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =