اظهارات یک مقام ارشد نظامی درباره ظریف

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی ها در روزهای اخیر مذاکرات هسته ای در چهره نتانیاهو ظاهر شده اند، گفت: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی ها در روزهای اخیر مذاکرات هسته ای در چهره نتانیاهو ظاهر شده اند، گفت: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می کنم.

سرلشکر بسیجی «سیدحسن فیروزآبادی» در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در جمع خبرنگاران افزود: حرف هایی که آمریکایی ها در مسقط گفته اند، حرف اسراییلی ها بود.

وی ادامه داد: همه مذاکرات یک ساله با آن همه زحمات، وقت گرفتن ها و هزینه کردن ها، با یک اتفاق سیاسی که در آمریکا روی داد، دچار اشکال شد و وضع کلی کشور آمریکا بهم ریخت.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه مثبت بود که آمریکایی ها به زمین خوردند و حالا اینکه آدم های زمین خورده که بلند شده اند چگونه در روزهای آخر بتوانند بر خود مسلط شده و تصمیم درستی بگیرند، قابل تصور نیست.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: فکر می کنم مقامات آمریکایی مدیون پول هایی هستند که صهیونیست ها در آمریکا برای روی کار آمدنشان خرج می کنند و نمی توانند حرف جمهوری اسلامی ایران را بفهمند.

وی ادامه داد: حرف جمهوری اسلامی ایران عزت اسلام است در حالیکه آنها عزت صهیونیست ها بی دین و لائیک را می خواهند.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به این سووال که آیا نسبت به مذاکرات خوشبین هستید، گفت: از روزهای اول اعلام کرده ام که جزو افرادی بوده ام که این مذاکرات را یک فرصت می دانست.

وی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات را خوب می دانستم، افزود: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می کردم، اما این واژگونی آمریکایی ها بود که این جمله رهبر عزیزمان را مبنی بر اینکه امیدی به اینها نیست را اثبات کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  31