تعداد صراف‌های مخالف با افزایش سرمایه کم است

قرار نیست تغییراتی در مقررات داشته باشیم اما ما حداکثر مساعدت را با صراف‌ها داریم که با تعامل قوانین اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان این مطلب که بسیاری از صراف‌ها در حال تکمیل سرمایه خود هستند، گفت: تعداد صراف‌هایی که با افزایش سرمایه مخالفت دارند قلیل است.

حمید تهرانفر؛ معاون نظارتی بانک مرکزی؛ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سئوال که دعوای صراف‌ها و بانک مرکزی در خصوص افزایش سرمایه به کجا رسیده است؟،  گفت: دعوایی وجود ندارد، 20 میلیارد تومان سرمایه صراف‌ها بوده است که یک تورم 40 درصدی هم به آن اضافه شده است که باید می‌شد 32 میلیارد تومان و ما این میزان را تنها به 4 میلیارد تومان رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برخی صراف‌ها بی‌انصافی می‌کنند، ادامه داد: قرار نیست تغییراتی در مقررات داشته باشیم اما ما حداکثر مساعدت را با صراف‌ها داریم که با تعامل قوانین اجرایی شود.

معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: بسیاری از صراف‌ در حال انجام کار‌هایشان هستند و طبیعی است تعدادی هم در این میان باشند که توانایی تطبیق خودشان با مقررات را نداشته باشند.

تهرانفر تعداد این افراد را قلیل دانست و ادامه داد: اکثریت در حال تکمیل مدارک خود هستند اما افرادی به دنبال سعیشان بر این است که با هیاهو این مبلغ را پرداخت نکنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  15