لباس پوشیدن به سبک امرا ستاره ترک/عکس

درحالی‌که ستارگان جوان سینما، تلویزیون و موسیقی ترک در میدان رقابتی سنگین تلاش می‌کنند تا برتری خودشان را ثابت کنند، حضور ستاره قدیمی این عرصه، امرا می‌تواند همه‌شان را به حاشیه براند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ازمجله زندگی ایده آل درحالی‌که ستارگان جوان سینما، تلویزیون و موسیقی ترک در میدان رقابتی سنگین تلاش می‌کنند تا برتری خودشان را ثابت کنند، حضور ستاره قدیمی این عرصه، امرا می‌تواند همه‌شان را به حاشیه براند.

 امرا، خواننده و بازیگر قدیمی و شناخته‌شده ترک، بیش از دو دهه است که در این عرصه‌ها فعالیت می‌کند اما همچنان ستاره‌ای موفق است که سریال‌های او تبدیل به محصولاتی پربیننده و پرمخاطب می‌شوند. محبوبیت امرا، از مرزهای ترکیه هم فراتر رفته است و طرفدارانی در سراسر دنیا دارد. این محبوبیت بهانه‌ای شد تا به طرز لباس پوشیدن و روانشناسی تیپ این بازیگر ترک بپردازیم.

انتخاب اسپرت، انتخاب برتر 

تلاش برای حفظ یک رویه نه‌تنها در چهره بلکه در انتخاب لباس‌های امرا هم وجود دارد. او خارج از صحنه‌های فیلم و سریال و لباس‌های انتخاب شده برای شخصیت داستان، با لباس‌های اسپرت دیده می‌شود. شلوارهای جین و کتان و پیراهن‌های اسپرت انتخاب همیشگی امرا هستند که برای متفاوت کردن آنها اغلب یک شال هم اضافه می‌کند. برای روزهای سرد استانبول، کاپشن‌های اسپرت کلاه‌دار را هم اضافه کنید. شاید دلیل انتخاب لباس‌های اسپرت به جای لباس‌های نیمه‌رسمی و رسمی، اندام این بازیگر است.
 

تلاش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −  78  =