تغییرات در چارت بانک قرض الحسنه مهر

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر در نشست صمیمانه با پرسنل ستاد مرکزی به تشریح اهداف و برنامه های بانک پرداخت و با توصیف بانک قرض ­الحسنه مهر ایران به عنوان بانک ارزشی، خدمت در این بانک را توفیقی بزرگ دانسته و از تمامی کارکنان بانک خواست تا به کسب دانش روز پرداخته و در ارتقاء جایگاه بانک بکوشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،للـه‌گانی با اعلام این مطلب افزود: جهت بهبود عملکرد بانک در بخش های مختلف تغییراتی در چارت سازمانی ایجاد شده تا کارها با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود.

وی با اعلام اینکه افزایش شعب جهت خدمت رسانی بیشتر به هموطنان در تهران از برنامه های آتی این بانک است گفت: بازاریابی روسای شعب به صورت چهره به چهره یکی از موثرترین شیوه های جذب مشتریان است و اینکه ما در شعب منتظر مشتری باشیم دیگر منسوخ شده است.

 مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نظام پیشنهادات بانک اعلام نمود: نظام پیشنهادات این بانک به عنوان نیروی محرکه بانک باعث توسعه و پیشرفت روز افزون بانک خواهد شد. همچنین قرار است بانکهای اسلامی و بانکهای داخلی به طور مرتب مورد پایش قرار گیرند تا بتوانیم به ارائه خدمات متمایزی دست یابیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  56