پروژه پرداخت با تغییر روش پرداخت در کسب و کارهای کوچک

شرکت هندی مشرق به کمکCCAvenue راه اندازی کرد

به تازگی شرکت مشرق، که یک ارائه دهنده سرویس های پرداخت آنلاین هندی می باشد؛ در امارات متحده عربی به کمک CCAvenue یک پروژه پرداخت را راه اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک به تازگی شرکت مشرق، که یک ارائه دهنده سرویس های پرداخت آنلاین هندی می باشد؛ در امارات متحده عربی به کمک CCAvenue یک پروژه پرداخت را راه اندازی کرده است.

این پروژه مربوط به تغییر روش پرداخت در کسب و کارهای کوچک، اشخاص و مؤسسات است و برای کسب و کارهای کوچک و افراد مسیری یکپارچه و ساده تر را تنظیم کرده و از آنجا که بسیار سریع است؛ این قابلیت را دارد که انتقال وجوه در مدت چند هفته به جای چند ماه به نتیجه برسد. در حال حاضر، در امارات متحده، تقریبا هر شخص یا هر نهاد و یا هر سازمان می تواند پذیرای کارت های پرداخت آنلاین باشد.

همچنین این پلت فرم جدید محصولاتی متمایز و بی نظیر برای کسب و کارهای بزرگ ارائه می کند و امکان پردازش هایی با چند واحد پول و صورتحساب الکترونیکی اتوماتیک از طریق پیامک و ایمیل و رسانه های اجتماعی را برقرار کرده است.

یکی از کلیدی ترین ویژگی های این پلت فرم، سیستم مسیریابی پویا و هوشمند آن است که به صورت اتوماتیک تراکنش ها را به بهترین دروازه با بالاترین نرخ تراکنش موفق هدایت می کند، CCAvenue بنیانگذار روش های نوین پرداخت های آنلاین در هندوستان است و به هزاران بخش تجاری آنلاین در هندوستان خدمات رسانی می کند. بعضی از بزرگترین اعضای تجارت الکترونیک مانند Cleartip، Makemytip، Yarta، Myntra.com، Amway، GoDaddy، AirAsia و سامسونگ از راه حل های CCAvenue استفاده می کنند.

نیمیش دویویدی (Nimish)، رئیس امور پرداخت ها در شرکت مشرق می گوید: «تجارت الکترونیک و تجارت موبایلی فرایند رشدی نمایی دارند و شرکت مشرق خود را تهیه ابزار و کمک به کسب و کارها متهعد می داند و برای آن ها بهترین پروژه پرداخت الکترونیکی را فراهم می کند تا به رشد آن ها کمک کرده باشد. هدف ما اطمینان حاصل کردن از حضور در همه جای تجارت الکترونیک است و باید اجازه دهیم هرکس از گل فروشی آنلاین ، امور آموزشی و کلاس های مربیان گرفته تا شرکت های بزرگ بتوانند در سطح جهانی دسترسی داشته باشند و از سیستم پرداخت یکپارچه ای بهره مند گردند. گستره، سادگی و سرعت پروژه های پرداخت و مشارکت با CC Avenue امکان رفع نیازهای بخش های تجاری مختلف را به ما می دهد.»

ویشواز پاتل (Vishwas Patel)، مدیرعامل CCAvenue نیز اظهار داشت: «در فضای پویای تجارت الکترونیک مقیاس پذیری، قابلیت اعتماد و سازگاری معیارهای مهمی برای پردازنده های پرداخت های آنلاین هستند؛ ما اطمینان داریم مشارکت با مشرق، پاسخگوی نیازهای متنوع جامعه تجارت الکترونیک امروز و در سطح منطقه است و امکانات نوآورانه ای که فراهم می کنیم برای بخش های تجاری، ارزشی چند برابر نیرو را دارد.»

 

منبع:

http://www.paymenteye.com/2014/11/10/mashreq-launches-online-payments-solution-in-uae

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2