روشی جدید برای پرداخت های خرد به حساب های بانکی چین

رث پورت که ارایه دهنده خدمات پرداخت های الکترونیکی خرد برون مرزی است؛ به تازگی یک روش پرداخت جدید برای کشور چین عرضه کرده که از پرداخت های تجاری این منطقه حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شاپرک ارث پورت که ارایه دهنده خدمات پرداخت های الکترونیکی خرد برون مرزی است؛ به تازگی یک روش پرداخت جدید برای کشور چین عرضه کرده که از پرداخت های تجاری این منطقه حمایت می کند.

برای ارایه دهنده خدمات پرداخت های الکترونیکی که به ارث پورت متصل می شوند؛ فرصتی ایجاد شده که از آن طریق بتوانند به مشتریان خود خدماتی ارایه کنند که امکان پرداخت مستقیم وجوه را به بزرگترین صادر کننده جهان داشته باشند.

هانک اوبروی، مدیر اجرایی ارث پورت می گوید: «به این ترتیب ما قادر هستیم فرایند پرداخت کارآمدی را برای 80 درصد از حساب های بانکی چین تامین نماییم و مشتریان حقوقی نیز می توانند از مزایای آن در مورد هزینه، تاریخ و پرداخت کنندگان  بهره ببرند و هزینه ای از مبلغ اصلی کسر نشود. این نقطه عطفی در گسترش جایگاه ارث پورت است و بانک های بسیار کمی می توانند به سیستم انتقال وجوه چین متصل شوند. این روش جدید برای مشتریان ما و مشتریان آن ها در انجام فرایند پرداخت های خرد مزایای بسیاری خواهد داشت.»

در حال حاضر، مشتریان ارث پورت که از چندین بانک بزرگ هستند؛ به انتقال وجوه محلی در 63 کشور در 6 قاره دسترسی دارند و می توانند از طریق آن فرایند پرداخت های خرد خود را انجام دهند.

 

منبع: http://www.bankingtech.com/259971/earthport-opens-low-value-payment-route-to-china

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =