راه رحمان برای پیروزی پرسپولیس در دربی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس در حال حاضر بهتر از ابتدای فصل بازی می‌کند و من به موفقیت این تیم در دربی و بردن استقلال خوش بینم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رحمان رضایی درباره دلیل حضورش در تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل رفاقتی که با حمید درخشان دارم به تمرین پرسپولیس رفتم تا به او و تیم سر بزنم البته در حدود 15 دقیقه در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردم و زود ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردم اما به هر حال یک من پرسپولیسی هستم و امیدوارم که این تیم در دربی موفق شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه صحبت‌هایی با درخشان انجام دادید، ادامه داد: صحبت خاصی بین ما ردوبدل نشد و حرف‌های خودمانی مطرح کردیم گپ و گفت ما درباره مسائل فوتبالی بود که خیلی قابل بیان نیست اما به صورت کلی درباره شرایط تیم با هم حرف زدیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه وضعیت این تیم را در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس در حال حاضر نسبت به شروع فصل شرایط بهتری دارد و می‌تواند در دربی موفق شود چرا که درخشان به خوبی حاشیه‌ها را جمع کرده و ناگفته نماند که او خودش این تیم را نبسته و تیمی را تحویل گرفت که یارگیری‌ا‌ش انجام شده بود.

وی افزود: درخشان کار سختی در پرسپولیس دارد چرا که این تیم را خودش نبسته است. کار سختی است که در تیمی فعالیت کنی که شخص دیگری آن را بسته باشد. البته نتایجی که پرسپولیس با درخشان در آن شرایط بحرانی گرفت از نظر من نتایج خوبی بود و همه هم و غم درخشان باید در نیم فصل دوم باشد تا بتواند جایگاه خوب و در خور شأنی را برای پرسپولیس رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی 79 هم خاطرنشان کرد: شرایط دربی با همه بازی‌های دیگر فرق می‌کند و نتیجه‌گیری در این بازی فقط به مسائل فنی بستگی ندارد و شرایط زیادی برای موفق شدن در دربی دخیل  است. البته پرسپولیس و استقلال از بازیکنان بزرگی در ترکیب‌شان سود می‌برند که هر کدام از آنها می‌توانند در این بازی حساس گره‌گشا باشند. البته خوشبختانه پرسپولیس رفته رفته شرایط خوبی را دارد و بدون مصدوم به کارش ادامه می‌دهد و فکر می‌کنم تا دربی به شرایط آرمانی برسد.

رضایی اظهار داشت: شرایط بازی‌های قبل از دربی به گونه‌ای است که بازیکنان تمرکزشان روی دربی است و به همین دلیل در بازی‌های ماقبل این بازی تمرکزشان کم می‌شود و شاید یکی از دلایلی که پرسپولیس مقابل گسترش فولاد بازی را برده 2 بر صفر را 2-2 مساوی کرد همین عدم تمرکز باشد.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در دربی موفق شود یا نه، تصریح کرد: اینکه پرسپولیس می‌تواند برنده دربی شود یا نه از الان مشخص نیست و همه چیز در روز بازی مشخص خواهد شد اما فکر می‌کنم اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند به احساسات‌شان غلبه کنند می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند هرچند که شروع بازی در دربی خیلی مهم است.

وی تصریح کرد: البته ترس از نباختن میان بازیکنان دو تیم وجود دارد و این مسئله می‌تواند در تعیین نتیجه تأثیرگذار باشد اما به نظرم برد برای پرسپولیس در دربی دور از دسترس نیست و با یک بازی منطقی و کم اشتباه پرسپولیس می‌تواند برنده این بازی باشد اما به شرطی که به دور از هیجانات کاذب بازی کنند و بازیکنان نباید اجازه دهند استرس بیرون زمین بر روی آنها حاکم شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  51