ورود انبوه نسل جدید دستگاه های کارتخوان به بازار

مدیرعامل آسان پرداخت خبر داد:

آسان پرداخت پرشین نسل جدید دستگاه های کارتخوان بی سیم را به صورت انبوه وارد بازار می کند. گسترش استفاده از این POSها می تواند به افزایش امنیت کاربران بسیار کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی شهیدی قائم مقام مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این خبر گفت: از چهار سال پیش که نخستین POS های بی سیم وارد بازار ایران شد تا کنون سرمایه گذاری جدی و اثرگذاری در این رابطه از سوی شرکت های پرداخت الکترونیک انجام نگرفته است. این در حالی است که گسترش استفاده از این پوزها می تواند کمک فراوانی به افزایش امنیت کاربران داشته باشد.

وی افزود: یکی از دلائل عدم استقبال پی اس پی ها از پوزهای بی سیم، کیفیت نه چندان مناسب سرویس های اپراتوری تلفن همراه بود. در واقع فراهم نبودن زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب برقراری ارتباطات برای پوزهای بی سیم که مبتنی بر سیمکارت هستند، کاربران را ناراضی می کرد و این نارضایتی نیز به پای شرکت های پی اس پی نوشته می شد. از این رو شرکت های خدمات پرداخت الکترونیکی چندان تمایلی به سرمایه گذاری بر روی این پوزها نداشتند.

شهیدی ادامه داد: با ارائه خدمات 3 جی در واقع ما شاهد افزایش ظرفیت زیرساختی در شبکه هستیم و همین اتفاق باعث شد سطح خدمات بر بستر جی پی آر اس هم بهبود پیدا کند. تاثیر این بهبود را به وضوح در عملکرد بهتر پوزهای بی سیم مشاهده می کنیم.

قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت پرشین با اشاره به سرمایه گذاری سنگین این شرکت بر روی پوزهای بی سیم نسل جدید گفت: ما با استفاده از این فرصت و با هدف افزایش سطح امنیت کاربران پوزها خصوصا در کسب و کارهایی که نیاز به سیار بودن دستگاه های کارتخوان دارند، تعداد زیادی از پوزهای بی سیم جدید را تهیه کرده ایم که به مرور وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: تمام مراحل تست های فنی و امنیتی این پوزها انجام شده است و متقاضیان می توانند برای دریافت این پوزها که دارای بالاترین و به روزترین استانداردهای امنیتی هستند، اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  −  8  =