اهمیت نقش بانک شهر در کسب درآمد پایدار برای شهرداری‌ها

مدیر عامل بانک شهر‌، مهم‌ترین مولفه شهرداری‌ها را حرکت به سمت مجموعه‌ای از درآمدهای پایدار دانست‌ و بر اهمیت نقش این بانک در کسب این درآمدها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک شهر‌،دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این‌که یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر‌، تعامل و همکاری تنگاتنگ با شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به آن است‌، گفت‌: با توجه به گستردگی حوزه عملکرد شهرداری‌ها به عنوان نهادی خدماتی و اجتماعی‌، این بانک با ارائه سبد خدماتی متنوع می‌تواند نقش مهمی را در ارتقای عملکرد شهرداری‌ها و جلب رضایت مشتریان و شهروندان در سطح کلانشهرها ایفا کند .

وی با اشاره به راه اندازی 5 سامانه برای داشتن شهر هوشمند در برخی کلانشهرها اظهار کرد‌: در این زمینه دیون مالی شهرداری و اقساطی که از طریق چک باید به شهرداری پرداخت می‌شد، به صورت سیستمی قابل پرداخت است و همه این اقدامات موجب افزایش تعامل شهرداری‌ها با بانک شهر شده است .

پورزرندی با تاکید بر این‌که بانک شهر باید نقش تخصصی خود را در توسعه شهرها ایفا کند‌، تصریح کرد‌: بانک شهر از پروژه‌های شهری سطح کشور که اتفاقا پروژه‌های اقتصادی و سودآور نیز هستند‌، به ویژه در کلانشهرها حمایت می‌کند.
به گفته وی‌، اگرچه مهم‌ترین مولفه شهرداری‌ها حرکت به سمت مجموعه‌ای از درآمدهای پایدار است‌، اما بانک شهر می‌تواند در این مجموعه مهم‌ترین نقش را داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  47