برای انتشار اطلاعات در سایت بانک از اول آذر آماده‌ایم

مدیرعامل بانک ایران‌زمین خبر داد

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در راستای اجرای دستورالعمل «ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط مؤسسات اعتباری» از قرار دادن اطلاعات روی خروجی سایت بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید کمال سید علی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی در راستای شفافیت اطلاعات، اظهارداشت: در بانک ایران زمین اقدامات لازم جهت انتشار اطلاعات بانک انجام شده و در موعد مقرر روی سایت قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در طراحی که روی نرم افزار بانک انجام شد، اطلاعات لازم در حال احصاء است و اول آذر ماه در سایت بانک منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس براساس بخشنامه بانک مرکزی بانک‌های غیردولتی و موسسات اعتباری مکلفند تا اول آذر ماه اطلاعات مربوط به‌صورت‌های مالی،‌ اطلاعات مربوط به مدیریت ریسک، اطلاعات مربوط به حاکمیت شرکتی و کنترل داخلی و شاخص‌های مرتبط با تسهیلات کلان و تسهیلات به اشخاص مرتبط، سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی، مطالبات غیر جاری، دارایی‌های ثابت (اموال غیرمنقول و تملیکی) و کفایت سرمایه را روی خروج سایت خود قرار دهند.

این بخشنامه در راستای دستورالعمل «ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط مؤسسات اعتباری» در دوم مرداد ماه امسال ابلاغ شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  14  =