ایجاد گرمخانه برای زنان بی‌ خانمان تهرانی

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تاسیس 2 گرمخانه در تهران برای زنان بی‌خانمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تاسیس 2 گرمخانه در تهران برای زنان بی‌خانمان خبر داد.

رضاجهانگیری فر در مورد ظرفیت گرمخانه‌های شهر تهران گفت: تا پایان ماه ظرفیت گرمخانه‌ها 4به هزار نفر خواهد رسید، مراکز جدید در مناطق 12 و 19 ایجاد شده‌اند و دیگر مناطق هم در حال آماده کردن فضایی به صورت اضطراری برای افراد بی‌خانمان هستند.

وی ادامه داد: همچنین امسال دو مرکز برای زنان بی‌خانمان در نظر گرفته شده که به زودی بهره‌برداری خواهد شد و حدود 200 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

جهانگیری‌فر در مورد ایجاد گرمخانه برای نگهداری از کودکان افزود: از آنجا که نگهداری از کودکان وظیفه بهزیستی است برنامه‌ای در این مورد به شهرداری ابلاغ نشده و از نظر قانونی نیز شهرداری اجازه ایجاد مرکزی برای نگهداری اداره شبانه از کودکان را ندارد.

معاون توسعه خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: البته برای کودکان کار در زمستان طرح «زمستان امن برای کودکان» را در نظر داریم که با کمک NGO‌ها میان کودکان کار، لباس و غذای گرم توزیع می‌شود؛ همچنین در محلات اماکنی در نظرگرفته شده که کودکان کار در طول روز از فضای گرم آن استفاده کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3