درگاه اینترنتی yaraneh.bmi.ir برای چک کردن حساب یارانه ها

سخنگوی بانک ملی تشریح کرد:

سخنگوی بانک ملی ایران اعلام کرد: این بانک با تجهیز کامل واحدهای خود در سراسر کشور و بهره گیری از بالغ بر 4000 دستگاه خودپرداز، 200 هزار دستگاه پایانه فروش، 55 پایگاه شبانه روزی خود پرداز، بیش از 50 خودپرداز سیار و برقراری کشیک سراسری طی روز جاری (تا ساعت 18) و از فردا تا اطلاع ثانوی (ساعت 20) آماده پرداخت وجوه یارانه مرحله دوم به هموطنان عزیز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی اضافه کرد: در چارچوب دستورالعمل وزارت رفاه به کلیه بانک ها مبنی بر صدور عدالت کارت برای مردم، بانک ملی ایران در فاز اول برای آن دسته از سرپرستان خانوار که حساب قبلی آن ها فاقد کارت بود با هدف برداشت آسان و بدون نیاز به مراجعه مستقیم به شعب، حساب عدالت کارت صادر نمود که برای برخی از هموطنان ابهاماتی ایجاد کرد .

لذا به منظور آگاهی مشتریان عزیز، رفع ابهام و پرسش های احتمالی، تاکید می نماید وجوه یارانه مرحله دوم آن دسته از مشتریانی که عدالت کارت خود را از شعب این بانک دریافت نموده اند به حساب مذکور واریز شده است.

بدیهی است عزیزانی که تاکنون عدالت کارت خود را دریافت نکرده اند وجوه یارانه مرحله دوم آن ها همچون گذشته از همان حساب قبلی معرفی شده قابل برداشت خواهد بود.
همچنین مشتریان می توانند اطلاعات حساب خود را از طریق سایت yaraneh.bmi.ir مشاهده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. عباس فروتن می گوید

    واریزیارانه

ارسال یک پاسخ

15  ⁄    =  3