سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی

هفته اول آذر ماه برگزار می‌شود

سومین همایش سراسری بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی هفته اول آذر ماه جاری با حضورکارشناسان، متخصصان و فروشندگان حرفه‌ای بیمه‌های زندگی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عباس رنجبر کلهرودی – مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا و دبیر سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی – جزئیات برگزاری این همایش را تشریح کرد.

وی هدف از برگزاری این سمینار را بستر سازی لازم به منظور عرضه و گسترش هر چه بیشتر بیمه‌های زندگی در کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به مزایا و کارکردهای بسیار متنوع بیمه‌های زندگی برای بیمه شدگان‌، جامعه و اقتصاد کشور و با توجه به پائین بودن میزان نفوذ بیمه‌های زندگی در بین اقشارجامعه و فاصله بسیار زیاد ضریب نفوذ بیمه در کشور در مقایسه با جوامع توسعه یافته، ظرفیت‌های زیادی برای توسعه بیمه‌های زندگی در کشور وجود دارد که امیدواریم با برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و انتقال تجارب بتوانیم قدم‌های موثری را در جهت توسعه بیمه‌های زندگی در کشور برداریم.

مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه دانا درباره مدعوین این سمینار نیز اظهار کرد: در این سمینار علاوه بر نمایندگان و کارگزاران فعال در بیمه های زندگی، کارشناسان بیمه های عمر و پس انداز شعب شرکت بیمه دانا در سراسر کشور، مسئولین و مدیران بیمه دانا و صنعت بیمه مشارکت خواهند داشت.

رنجبر کلهرودی درباره محورها و سخنرانان سمینار نیز گفت: موضوع سمینار ، بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی است که با توجه به برنامه‌ریزی بعمل آمده سخنرانان درباره راهکارها و تکنیک‌های فروش بیمه‌های زندگی، فروش بیمه‌های زندگی به صورت گروهی به سازمان ها و بنگاه‌ها ، معرفی محصولات جدید، معافیت‌های مالیاتی بیمه‌های زندگی، تجارب فروشندگان حرفه ای ، تحولات جدید در حوزه بیمه های زندگی در صنعت بیمه و در شرکت بیمه دانا و…. مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت علاوه برآن معرفی و فروش بیمه‌های حوادث اشخاص نیز در برنامه پیش بینی شده است.

دبیر سومین سمینار فروش بیمه های زندگی در باره برنامه های جانبی سمینار نیز گفت:علاوه بر نمایشگاه و فروشگاه عرضه کتب و محصولات مرتبط با بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی، پانل های پرسش و پاسخ بیمه‌ای در سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز پیش بینی شده است.

مدیر بیمه عمر و پس انداز شرکت بیمه دانا درباره نحوه ثبت نام مدعوین اعلام کرد: ثبت نام از مدعوین از طریق شعب شرکت بیمه دانا در سراسر کشور و انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا و همچنین دبیرخانه سمینار مستقر در بیمه های عمر و پس انداز شرکت انجام می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9