اساسنامه جدید بانک ملت تصویب شد

جهت تایید در شورای پول و اعتبار

اساسنامه جدید بانک ملت مشتمل بر 147 ماده و 22 تبصره، تنظیم و تدوین شده که پس از تصویب مجمع فوق العاده، برای تاییدنهایی به بانک مرکزی ارسال خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  با برپایی مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، اساسنامه جدید این بانک، به تصویب سهامداران رسید.

در این مجمع که با حضور بیش از 81 درصد صاحبان سهام و  به ریاست علیرضا لگزایی رییس هیات مدیره این بانک و نظارت دکتر موحدنژاد نماینده دولت و سهام عدالت و باطنی نماینده تعاونی معین آتیه خواهان و منشی گری بهاری مدیر امور حقوقی بانک ملت برگزار شد، سهامداران به اتفاق آرا به تغییر اساسنامه این بانک رای دادند.
لگزایی، رییس هیات مدیره بانک ملت در ابتدای این مجمع با اشاره به این نکته که تغییر و تصویب اساسنامه بانک های غیردولتی مصوب شورای پول و اعتبار دستور کار این جلسه است، اظهار داشت: در جلسه شورای پول و اعتبار، اساسنامه جدید نمونه بانک های غیردولتی تصویب شده و  بانک ها ملزم هستند با برگزاری مجمع نسبت به طرح و تصویب این اساسنامه اقدام و نتیجه را برای تصویب نهایی به بانک مرکزی ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، اساسنامه جدید بانک ملت مشتمل بر 147 ماده و 22 تبصره، تنظیم و تدوین شده که پس از تصویب مجمع فوق العاده، برای تاییدنهایی به بانک مرکزی ارسال خواهدشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −  27  =