شرط پرسپولیس برای تعویق دربی

امروز باشگاه استقلال به صورت رسمی درخواست خود را برای تعویق تاریخ دربی به سازمان لیگ اعلام کرد. پس از این مسئولان باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ رفتند تا در این خصوص جلسه‌ای را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در جلسه امروز بحث‌های مختلفی مطرح شد که تعویق زمان دربی و همچنین بحث حسین ماهینی از مهم‌ترین موارد آن بود.

وی ادامه داد: شرط و شروطی برای تاخیر در زمان برگزاری دربی گذاشتیم. یکی از درخواست‌های ما این است که در آن هفته‌ای که دربی به تعویق می‌افتد پرسپولیس در جام حذفی بازی نداشته باشد. به غیر از این دو شرط دیگر را هم مطرح کردیم که صلاح نیست رسانه‌ای شود. باید شرایط طوری شود که پرسپولیس ضرر نکند.

سخنگوی باشگاه پرسپویس درباره وضعیت حسین ماهینی خاطرنشان کرد: درباره ماهینی حرف‌هایمان را زده‌ایم هنوز این انتظار را داریم که ماهینی به پرسپولیس برگردد.

خواجه‌وند در پایان درباره جلسه‌ای که با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برگزار کردند عنوان کرد: جلسه خوبی بود اما نتیجه خاصی نداشت، ما صحبت‌های خودمان را در مورد خصوصی‌سازی پرسپولیس مطرح کردیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در برنامه اعلامی سازمان لیگ قرار است دیدار پرسپولیس و استقلال روز 30 آبان برگزار شود اما به دلیل بازی دوستانه ایران و کره جنوبی در تاریخ 27 آبان باشگاه استقلال خواستار به تعویق افتادن این مسابقه شد. از این رو سازمان لیگ اعلام کرد این بازی ممکن است در تاریخ 7 آذر برگزار شود و در تاریخ 30 آبان یا اول آذر بازی‌های جام حذفی برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  8  =