سوال هایی صریح از حسن روحانی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نفس توبه از اشتباهی که انسان مرتکب شده یک پدیده ی بسیار زیبا و ساز و کاری است که دین برای پشیمانان واقعی معرفی کرده و درمقبولیت وپذیرش این امر خدا پسندانه تردیدی نیست.

اما چند سوال اساسی از آقای رییس جمهور:

1-قیاس توبه فتنه گران با توبه حر از نظر علم سیاست و دین صحیح است؟ (سران فتنه پس از توبه چگونه می خواهند به طور عملی گذشته ی خائنانه خود را جبران کنند)

2-چه تضمینی وجود دارد که توبه فتنه گران صرفا یک (نمایش سیاسی) نباشد؟

3-آیا فتنه گران حاضرند در توبه خود مسئولیت فراهم سازی بستری که تنها ضد انقلاب از آن بهره برد و کشور را متحمل هزینه های مادی و معنوی فراوانی کرد را بپذیرند و از آن اعلام برائت کنند؟

4-اگر خدایی ناکرده با ورود این افراد به جامعه زمینه برای ورود آنها به عرصه سیاست باز شود چگونه می توان اقتدار و ثبات سیاسی کشور را توجیه کرد؟

5- آیا سیاسیونی که برای رسیدن به اهداف قدرت طلبانه خود حاضرند نظام جمهوری اسلامی را به (دیکتاتوری) و (تجاوز) متهم کنند صلاحیت بازگشت به عرصه سیاست را دارند؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. آدم می گوید

    شما هم یواش یواش ذاتتون نشون می دید
    نمی دونم چرا تو هشت سال گذشته از این نوع سوالات نمی پرسیدید

ارسال یک پاسخ

  +  33  =  37