دو بار پول از حساب شما کم می‏شود

مشکل Apple Pay:

سیستم جدید پرداخت اپل در حال حاضر دچار مشکل شده است، این مشکل پرداخت دوبل مبلغ مورد نظر مشتریان است، یعنی مشتریان برای هر خرید دو بار پول از حسابشان کسر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارنت سیستم جدید پرداخت اپل در حال حاضر دچار مشکل شده است، این مشکل پرداخت دوبل مبلغ مورد نظر مشتریان است، یعنی مشتریان برای هر خرید دو بار پول از حسابشان کسر می‌شود.

سیستم Apple Pay در آغاز هفته گذشته راه‌اندازی شد، این سیستم برای هرکس که از آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس استفاده می‌کند قابل استفاده است و امکان خرید در فروشگاه، رستوران و بانک‌ها را با نزدیک کردن اسمارت فون به دستگاه می‌دهد که در حال حاضر تعدادی از بانک‌های مرکزی آمریکا شکایت‌هایی از طرف مشتریان داشته‌اند و اظهار به پرداخت دو برابر مبلغ را کرده‌اند.

گزارشگر شبکه سی‌ان‌ان Samuel Burke با اشاره به بانک مرکزی آمریکا معتقد است که این باگ‌های محدود مربوط به کارت‌های اعتباری بانک مرکزی آمریکا است و این مشکل سیستم پرداخت اپل است و هنوز گزارشی از دیگر بانک‌ها دریافت نشده است.

بنابراین پس از پشتیبانی مشتریان Apple Pay گزارشگر سی ان ان Burke گفته است که هیچ پرونده‌ای مربوط به معاملات ندارد. پس از صحبت شرکت اپل و بانک مرکزی آمریکا بانک قبول کرد که این مشکل پرداخت دوگانه مشکل عملیاتی است.

شرکت اپل طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «بانک مرکزی آمریکا از تعداد زیادی از پرداخت‌های دوگانه آگاه است. آنها در حال کار روی حل کردن این مشکل هستند و همچنین به دنبال معکوس کردن عملیات انجام شده اشتباه هستند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. قادرمختارزاده می گوید

    دستت اون دردنکنه خیلی مشنگه

ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  18