آینده درخشان شرکت Adobe در بازار نرم‌افزارهای بازاریابی

برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌دهد

برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌دهد شرکت ادوبی (Adobe) توانسته است جایگاه برتر بازار نرم‌افزارهای بازاریابی مورد استفاده کسب و کارها را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان می‌دهد شرکت ادوبی (Adobe) توانسته است جایگاه برتر بازار نرم‌افزارهای بازاریابی مورد استفاده کسب و کارها را از آن خود کند. به گزارش وب‌سایت venturebeat، شرکت پژوهشی فورستر اعلام کرده است شرکت ادوبی در بازار نرم‌افزارهای بازاریابی برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود به دست آورده است.

فورستر اعلام کرده ادوبی در این بازار توانسته است بر رقبایی مثل سیلزفورس، اوراکل، آی بی ام و چند شرکت مطرح دیگر در این حوزه پیشی بگیرد. تحلیلگران فورستر این برآورد را بر مبنای 46 معیار مختلف که مولفه‌هایی مثل محصولات کنونی شرکت‌ها، نقشه راه آنها برای تولید محصولات آتی و سهم آنها از بازار انجام داده‌اند. بر اساس این گزارش، شرکت ادوبی در حالی جایگاه برتر بازار نرم‌افزارها و راهکارهای بازاریابی را به دست آورده است که رقابت‌های زیادی در این بازار در جریان است.

در حال حاضر شرکت‌های مطرحی مثل اوراکل، SAP، آی‌بی‌ام، سیلزفورس و چندین شرکت دیگر نرم‌افزارها و اتوماسیون‌های بازاریابی ویژه‌ای تولید می‌کنند که بازاریاب‌ها در سراسر جهان به کمک آنها کمپین‌های بازاریابی خود را مدیریت می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی نرم‌افزارهای بازاریابی که یکی از پررشدترین بازارها در سراسر جهان است در چند سال آینده به مرز یک تریلیون دلار برسد.

برآوردها حکایت از آن دارد که در این بازار یک تریلیون دلاری شرکت‌هایی مثل سپ، آی‌بی‌ام و اوراکل پیشتاز نخواهند بود. تحلیلگران فورستر معتقدند این بازار در احاطه دو شرکت ادوبی و سیلزفورس خواهد بود.

شرکت‌هایی مثل SAS Institute، آی‌بی‌ام، اوراکل و ترادیتا (Teradata) نیز در این بازار حضور پررنگی خواهند داشت، اما در حوزه‌های اصلی این بازار کمی عقب خواهند افتاد. شرکت فورستر این برآوردها را بر مبنای اطلاعاتی که از عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای بازاریابی به‌دست آورده، انجام داده است.

این شرکت برای توسعه طرح پژوهشی خود یک نظرسنجی ویژه را در میان 53 نفری که مشتری و کاربر این نرم‌افزارها هستند انجام داده است و از هر کدام از آنها خواسته است حداقل 8 تا 10 مشتری دیگر را برای شرکت در این نظرسنجی معرفی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  ⁄  17  =