واکنش پوران درخشنده به حادثه اسید پاشی

پوران درخشنده با هولناک خواندن اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان گفت: در شرایطی که همه تلاش می‌کنیم وجهه‌ای را که از ایران خراب شده در ایران تصحیح کنیم، می‌بینیم عده‌ای این وضعیت را بدتر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» بیان کرد: اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان هولناک‌ترین حرکتی بود که درباره آن خوانده و شنیده بودم. چطور می‌شود اسم کسی را انسان گذاشت که تا این حد تنزل پیدا کرده است.
 
او با ابراز تأسف شدید از این وقایع تأکید کرد: باید عاملان این اقدام شناسایی شوند و به مجازات برسند چون جامعه به آرامش نیاز دارد.
 
درخشنده با اشاره به اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند، بسیاری از آدم‌ها ممکن است به این فکر بیفتند که برای هر کاری می‌توانند خودشان تصمیم ‌گیری کنند و شاهد انتقام‌های شخصی باشیم، اظهار کرد: این کارها عواقب سیاسی و اجتماعی زیادی دارد ضمن اینکه با زندگی افرادی بازی شده که به هیچ قیمتی قابل جبران نیست.
 
این کارگردان با تأکید بر اینکه خلأ‌های قانونی باید برطرف شوند و مسئولان باید در این باره حساسیت داشته باشند، گفت: منتظر واکنش مسئولان هستم چون نباید جو رعب و وحشت در جامعه ایجاد شود و همه باید بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  4