آخرین وضعیت پرونده میلیاردر معروف

بخش عمده‌ای از اخبار پشت‌پرده بابک زنجانی تا به امروز از زبان امیرعباس سلطانی رسانه‌ای شده اما حالا اعضای کمیته پیگیری تخلف بابک زنجانی در مجلس خبر از احضار امیرعباس سلطانی می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خبر در مجلس پیچیده و حسین دهدشتی آن را تایید می‌کندو می‌گوید: «نمی‌دانم دلیل این کار چه بوده؟ نماینده حق دارد در مورد مسایل مختلف اظهارنظر کند و فساد همیشه خط‌‌قرمز بیان مسایل است.»

او در ادامه از درخواست‌های مکرر برای حضور نماینده قوه‌قضاییه در جلسه‌های «کمیسیون انرژی» مجلس خبر می‌دهد: «سه‌بار درخواست کرده‌ایم و هیچ‌بار هم نماینده‌ای به جمع کمیسیون اضافه نشده است.

ما پیگیر اخبار تخلف هستیم و نمی‌شود نماینده مجلس در این زمینه بی‌اطلاع باشد. اگر ورود به‌موقع مجلس و سخنان وزیر نفت نبود، شاید پرونده زنجانی مدت دیگری به همان شکل ادامه می‌یافت. به همین‌خاطر نمایندگان نیازمند تقدیر‌ند؛ نه احضاریه.»

علیرضا محجوب هم خبر احضار امیرعباس سلطانی را شنیده و می‌گوید: «نمایندگان پیگیر در مجلس در این زمینه به‌طور کامل از ایشان دفاع خواهند کرد.» سلطانی عضو «کمیسیون انرژی» و یکی از اعضای کمیته سه‌نفره پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس نهم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =