مسیر حرکت تراکنش های ویزا و مستر/تراکنش های پرداخت در سراسر جهان بر اساس کارت

شماره 1041 ماهنامه نیلسون ریپورت مختص نیمه دوم ماه می سال جاری میلادی منتشر شد/

شماره 1041 ماهنامه نیلسون ریپورت مختص نیمه دوم ماه می سال جاری میلادی منتشر شد/.کارت های اعتباری ویزا 22.09 درصد از تراکنش های خرید در سال گذشته را ذاشته اند و 71 واحد کاهش نشان میدهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شماره 1041 ماهنامه نیلسون ریپورت مختص نیمه دوم ماه می سال جاری میلادی منتشر شد.برخی از سرخط های این شماره به شرح زیر است.

سرویس های پرداخت جهانی توچک آوت

توچک آوت مجموعه کاملی از سرویس های موجود برای تاجرانی است که تمایل به فروش جهانی دارند و در سال 1999 تشکیل شده است. فروشندگان آنلاین در 196 کشور به توچک آوت متصل هستند.                

کیف پول موبایل کورتکس

تکنولوژی کیف پول موبایل کورتکس MCP به گونه ای طراحی شده است که مدیریت مخاطرات، تحلیل ها و حافظه ها و هم چنین تصدیق هویت ها را در بر می گیرد. هدف از آن ایجاد امنیت بیشتر است.              

مصوبات سرویس های اعتباری آنلاین کردیتچ

الگوریتم های یادگیری ماشین که در کردیتچ به کار رفته است، داده های موجود در اینترنت درباره مشتریان تحلیل کرده و از آن ها برای تصمیم گیری سریع درباره وام های کوچک استفاده می کند. از 20 ماه پیش که این فعالیت آغاز شد…. در صفحه 3ببینید.

استفاده از نرم افزار متوالی HCE در بانک اسبر

بزرگترین ارائه کننده کارت های پرداختی در روسیه، 3 میلیون میزبان کارت به صورت گوشی حاوی سیستم عامل اندروید دارد که HCE را در آن ها فعال کرده و تا سال 2017 پرداخت غیرتماسی را ممکن می سازند. بانک اسبر(SBER)،  بزرگترین سپرده ها را در روسیه دارد.                        

دومین 50 بزرگترین ارائه کننده کارت های بدهی در ایالات متحده

 برای مشاهده این موضوع که کارت های بدهی مسترکارد و ویزا (از جمله کارت های از پیش پرداخته) در رده بندی 51-100 قرار گرفته اند به صفحه 11 مراجع کنید. این رده بندی بر اساس تعداد دلار صرف شده در امور تجاری(هم تجاری هم برای مصرف کننده) در سال 2013 می باشد.                      

سرمایه گذاری شرکت ها و دستاوردهای آنان در آوریل 2014

صفحه 7 را نگاه کنید و 52 دستاورد و معاملات مالی شرکت ها در آوریل 2014 را ببینید.    

                                             
در سال 2013 کارت های چندمنظوره، اعتباری ، بدهی و از پیش پرداخته،765/4 هزار میلیون دلار در پرداخت کالاها و خدمات تولید کردند. هم چنین 44/71 میلیارد دلار صرف پردازش هزینه ها شد.   
 

کارت های اعتباری مسترکارد، 14.4 درصد از خریدهای سال گذشته را به خود اختصاص داده و این میزان 45 واحد کاهش را نشان می دهد. کارت های بدهی 12.04 درصد را به خود اختصاص داده اند و 45 واحد افزایش داشته است. پیش بینی می شود تراکنش های بدهی و اعتباری  تا سال 2018 به 76.67  میلیارد برسد.

 

برای خرید متن کامل به بانک مقالات سایت مراجعه کنید یا اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  +    =  90