حواشی بازی پرسپولیس – سایپا

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه ورزشگاه آزادی را خالی از تماشاگر دیدند، تعجب کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،، پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا حواشی در ورزشگاه دیده شد که در زیر می‌خوانید:

* محمدرضا اخباری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، حامد شیری، حکیم نصاری، محمد نزهتی، کاوه رضایی و سیدمهدی سیدصالحی؛ 11 بازیکن سایپا برای دیدار با پرسپولیس هستند.

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شدند از اینکه سکوهای ورزشگاه آزادی را خالی از تماشاگر دیدند، تعجب کردند. در این میان محسن بنگر با دست ورزشگاه خالی را به بازیکنان نشان می‌داد.

* پیش از گرم کردن بازیکنان پرسپولیس حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* سیدمهدی سیدصالحی و ابراهیم صادقی هنگام گرم کردن با بازیکنان پرسپولیس خوش‌وبش کردند.

* در شرایطی که دوربین‌های صداوسیما اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را ندارد، اعلام شد که گزارشگر رادیو هم حق حضور در جایگاه مخصوص را ندارد و فقط باید از کنار زمین بازی را گزارش کند.

* در شرایطی که دوربین‌ها در ورزشگاه نیستند اما تابلوهای تبلیغاتی روشن هستند.

* از ساعت 16:20 هواداران کم کم به ورزشگاه آمدند.

* سوشا مکانی، میلاد کمندانی، افشین اسماعیل‌زاده، شهاب زاهدی، پیام صادقیان و فرشاد قاسمی بازیکنان ذخیره پرسپولیس هستند. این در شرایطی است که به جای هفت بازیکن، شش بازیکن روی نیمکت پرسپولیس هستند.

* پیام صادقیان به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* سازمان لیگ با نصب بنری درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفته است.

* از سوی سازمان لیگ اعلام شد به علت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی تمام دیدارهای این هفته لیگ برتر فوتبال ایران و جام حذفی با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود.‬

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  30