فرهادمجیدی میهمان برنامه نود دیشب

فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور را مجبور کرد که به پرسپولیسی بودنش در کودکی اعتراف کند. فرهادمجیدی میهمان برنامه نود بود و در مصاحبه ای طولانی در مورد همه چیز با فردوسی پور صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عادل فردوسی پور در قسمتی از برنامه عکس روزنامه خبر ورزشی را به نمایش گذاشت.

مجیدی

عکسی از سال 77 مربوط به دوره ای که مجیدی قصدانتقال به پرسپولیس را داشت. روزنامه خبرورزشی از قول مجیدی تیتر زده بود:«استقلالی ها رخصت من به پرسپولیس می روم » نمایش این عکس سبب شد بحث جالبی میان فردوسی پور و مجیدی راه بیافتد.

مجیدی

مجیدی هم به صحبت های پدر عادل فردوسی پور اشاره کرد:«پدر شما به من گفته که در کودکی با برادرکوچک ترتانم بازی های پرسپولیس به استادیوم می رفتید و پرچم تکان می دادید» جواب فردوسی پور این بود:« آن اتفاق مربوط به بچگی هاست و الان خیلی وقت است که من هوادار هیچ تیمی نیستم»

 

مجیدی

 

مجیدی هم به صحبت های پدر عادل فردوسی پور اشاره کرد:« پدر شما به من گفته که در کودکی با برادرکوچک ترتان همه بازی های پرسپولیس به استادیوم می رفتید و پرچم تکان می دادید» جواب فردوسی پور این بود:« آن اتفاق مربوط به بچگی هاست و الان خیلی وقت است که من هوادار هیچ تیمی نیستم»

البته فردوسی پور بارها توسط هواداران استقلال به طرفداری از پرسپولیس متهم شده و همیشه با استناد به فکت هایی از برنامه اش این اتهام را ردکرده اما در مورد کودکی اش صحبتی نکرده بود. این بحث اما همین جا به پایان نرسید.

روزنامه نگاری که با مجیدی مصاحبه کرده بود برای خبرورزشی به فردوسی پور زنگ زد و دوباره ماجرا از اول شروع شد. فردوسی پور ماجرای تماس را گفت و پرسید:« شما این حرف را نزدید؟» مجیدی هم تکذیب کرد و از فردوسی پور پرسید:« شما حرف های پدرتان را تکذیب نمی کنید؟» و فردوسی پور گفت:« پدرم همیشه درست می گوید و من تکذیب نمی کنم »

 

مجیدی

 

البته مسوولان روزنامه خبرورزشی آن روز تلاش زیادی کردند تا روی خط بیایند و به فرهادمجیدی مصاحبه اش را یادآوری کنند و فردوسی پور هم اجازه نداد. اما مجیدی گفت:«خیلی مهم نیست که آنها چه می گویند من به شما می گویم نگفتم»

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =