اشراف اطلاعاتی سپاه در عمق خاک عراق

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعات مربوط به ورود تروریست‌ها به کشور از سوی همسایگان شرقی را به مسئولان دیپلماتیک و سیاست خارجی منعکس کرده و از پاکستان می‌خواهیم با این تروریست‌ها با شدت برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سردار محمد پاکپور در حاشیه یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که اکنون وحدت در شرق کشور و سیستان و بلوچستان برقرار است، اظهار کرد: برخی حوادث ریشه در بیرون از مرزها دارد، اما بسیجیان بلوچ مرزبان شده و جلوی آنها را گرفته‌اند.

وی افزود: اکنون پاکستان هیچ کنترلی بر مرزهای خود ندارد و این مرزها رها شده‌اند، اما ما این آمادگی را داریم که با آنها برای تأمین امنیت مرزها همکاری کنیم.

پاکپور همچنین گفت: ما تا زمانی اقدامات تروریستی علیه کشورمان را تحمل می‌کنیم، اما حق خود را محفوظ می‌دانیم که با این اقدامات مقابله کنیم. ما اکنون شرایط خوبی در مرزها داریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان این‌که سپاه بر اقدامات و تحولات عراق تسلط کامل دارد، خاطرنشان کرد: ما اشراف اطلاعاتی کاملی در عمق خاک عراق داریم.

وی همچنین تأکید کرد: ما با اقدامات تروریستی علیه کشورمان در هر کجا که باشد برخورد کرده و همان‌جا آن را خشک می‌کنیم.

پاکپور درباره رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه نیز گفت: تا پایان سال جاری ما رزمایشی را برگزار می‌کنیم اما برنامه‌ای برای برگزاری رزمایش مشترک نداریم.

پاکپور همچنین با اشاره به این‌که هیچ رابطه عملیاتی بین داعش و تروریست‌های شرق کشور وجود ندارد،‌گفت: تاکنون شاهدی بر این مدعا نداریم البته شاید در آینده این ارتباط ایجاد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین درباره سیاست‌های ترکیه در قبال تروریست‌های داعش گفت: ترکیه در سیاست‌های خود سردرگم شده و نمی‌داند چه می‌خواهد. آنها تانک‌های خود را در اطراف کوبانی مستقر کرده‌اند، اما نمی‌دانند چه می‌خواهند.

وی در پایان افزود: حمایت ترکیه از داعش اکنون برای آنها مشکل ایجاد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  95