۷۰ درصد کارمندان مایکروسافت مرد هستند

شرکت مایکروسافت تایید کرد که بخش اعظم کارمندان آن را مردان تشکیل می‏دهند و به‌طور دقیق‏تر از هر 10 کارمند مایکروسافت 7 نفر مرد و 3 نفر زن هستند. به گزارش وبسایت theinquirer این شرکت بزرگ در گزارش خود اعلام کرد که مردان سفیدپوست گروه اصلی کارمندان آن را تشکیل داده‏اند و آنها در بیشتر قسمت‏های مایکروسافت دیده می‏شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم شرکت مایکروسافت تایید کرد که بخش اعظم کارمندان آن را مردان تشکیل می‏دهند و به‌طور دقیق‏تر از هر 10 کارمند مایکروسافت 7 نفر مرد و 3 نفر زن هستند. به گزارش وبسایت theinquirer این شرکت بزرگ در گزارش خود اعلام کرد که مردان سفیدپوست گروه اصلی کارمندان آن را تشکیل داده‏اند و آنها در بیشتر قسمت‏های مایکروسافت دیده می‏شوند.
پیش از این شرکت‌های اپل، توییتر، گوگل و یاهو نیز در گزارش‏های مجزا اعلام کردند که مردان گروه اصلی کارمندان این شرکت را شامل می‏شوند و البته تعداد زیادی از مردان شاغل در این شرکت‌ها سفیدپوست هستند.
به‌طور کلی مایکروسافت به‌ازای هر 71 کارمند مرد 29 کارمند زن را استخدام کرده است که البته این درصد می‏تواند در بخش‏های مختلف شرکت متفاوت باشد.
در گروه‏های فناوری مایکروسافت فاصله این دو گروه بیشتر می‏شود. بر اساس آمارها گفته شده است که در این بخش از شرکت مایکروسافت به ازای هر 9/82 کارمند مرد، 1/17 کارمند زن فعالیت می‏کنند. این در حالی است که در موقعیت‏های شغلی غیر از IT به‏ازای هر 55 مایکروسافتی مرد، 45 کارمند زن حضور دارند.
اما در پست‏های مدیریتی، زنان نقش بهتری ایفا می‏کنند. شرکت مایکروسافت سال گذشته اعلام کرده‏ بود 24 درصد از کارمندان آن را زنان تشکیل می‏دهند که این آمار برای سال جاری اندکی تغییر کرده است.
در گزارش اخیر این شرکت اعلام شده است که از بین تمام افرادی که در شرکت مایکروسافت مشغول به‌کار هستند 60 درصد سفیدپوست و 29 درصد آسیایی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −    =  31