اتهامات واهی نبیل العربی علیه ایران

دبیرکل اتحادیه عرب با طرح اتهاماتی واهی علیه ایران گفت که این کشور در امور کشورهای عربی دخالت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دبیرکل اتحادیه عرب با طرح اتهاماتی واهی علیه ایران گفت که این کشور در امور کشورهای عربی دخالت می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی مطبوعاتی در ارتباط با سوریه مدعی شد که "ایران بخشی از مشکل است و باید بخشی از راه حل در سوریه باشد اما مشکل واقعی این است که ایران دخالت های بدون اجازه در کشورهای عربی دارند".

وی افزود: "اتحادیه عرب از ایجاد هرگونه تغییری در سوریه – با وجود اعزام ناظران و تصمیم گرفته شده درخصوص تحریم دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه – ناتوان است".

نبیل العربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: "مقابله نظامی با داعش باید همراه با یک روند فراگیر سیاسی، امنیتی، فکری و فرهنگی باشد و ما نشست هایی را با کارشناسان برای بحث درباره جنبه اقتصادی موضوع آغاز کردیم تا بفهیم که چرا این جنبش ها در این منطقه ظهور می یابند"؟

وی همچنین به مسئله فلسطین پرداخت و گفت: "نشانه هایش حاکی از آن است که آمریکا بعد از انتخابات میان دوره ای کنگره برای آغاز اقدامی که ماهیت آن مشخص نشده است، به منظور فعال سازی مسئله فلسطین آماده خواهد بود".

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −    =  89