زمان برگزاری دربی تغییری نمی کند

دربی در همان تاریخ 30 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از طرفداری: در حالی که سازمان لیگ و کارلوس کی روش در مورد اعلام برنامه یک ساله لیگ به توافق رسیده بودند، روز گذشته اعلام شد به دلیل اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا، ممکن است تاریخ برگزاری رقابت های لیگ برتر، دستخوش تغییراتی شود.

هرچند این گمانه زنی ها، خیلی زود توسط رئیس سازمان لیگ پاسخ داده شد و مهدی تاج تاکید کرد که تغییری در برنامه ی یک ساله نخواهیم داد.

امروز نیز، پس از برگزاری نشست بین کارلوس کی روش و مهدی تاج، وی در پاسخ به این سوال که چرا روز گذشته از احتمال درخواست کی‌روش برای تغییر زمان لیگ صحبت کرده و گفته بود اجازه این کار را نمی‌دهد اظهار داشت: "آن صحبت بر اساس شنیده‌ها بود و درخواست مکتوبی به دست ما نرسیده بود. گفته شده بود شاید برخی تیم‌ها در مورد زمان پایان اردوی پرتغال و بازی‌های جام حذفی درخواستی برای تغییر برنامه داشته باشند که همانطور که اشاره کردم این درخواست بر اساس شنیده‌ها بود و نامه‌ای به دست ما نرسیده است."

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد:" کی‌روش هم تاکید داشت هیچ تغییری در برنامه‌های لیگ ایجاد نشود و از ما خواست پای برنامه لیگ بایستیم."

بدین ترتیب، تغییری در تاریخ برگزاری دیدارهای آینده ی لیگ برتر داده نخواهد شد و دربی در همان تاریخ 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  6