قلعه‌نویی: حق آندو محرومیت نبود

سرمربی استقلال می‌گوید برنامه 90 باعث محرومیت آندرانیک تیموریان شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و ملوان از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: می‌خواهم به دلاور مردان و بانوان ایران عزیز بابت موفقیت‌های اینچئون تبریک بگویم. همچنین به محمد قاضی بابت عزادار شدنش تسلیت می‌گویم.

او درباره وضعیت تیمش بیان کرد: تیمی که سه هفته نتایج ضعیفی بگیرد، مشکلاتی دارد ولی من خوشحالم که تیم و بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارند. هر چند یک عده بیکار ننشستند و مشکلات ما را چند برابر کرده‌اند. مهم این است که تیم شرایط خوبی دارد. ما فوتبال قابل قبولی ارائه داده و سعی کرده‌ایم مشکلات را در این چند روز حل کنیم. برایم جای تعجب است که چرا به تیم دوم جدول حمله می‌شود. عده‌ای نمی‌خواهند به استقلال کمک کنند و دنبال انتشار عکسشان در روزنامه‌ها هستند و به خیر استقلال فکر نمی‌کنند. با این حال امیدوارم فردا با یک بازی خوب بتوانیم به خواسته هواداران جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی استقلال درباره شناختش از ملوان اظهار کرد: ملوان تیم بسیار خوب و جوانی است. آنها تلاش می‌کنند تا جایگاهشان را پیدا کنند. آقای ایراندوست زحمات زیادی برای تیمش کشیده‌ است. از طرفی خوشحالیم که در آزادی به میدان می‌رویم و بازیکنانمان هم نسبت به بازی‌های قبلی شرایط بهتری دارند.

وی درباره وضعیت عمران‌زاده عنوان کرد: عمران‌زاده بعد از این بازی به تمرینات گروهی اضافه می‌شود و در بازی با پدیده شرایط بازی کردن دارد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به کسانی که مدعی هستند وی در تیم حاضر در دسته سه حضور نداشته است، بیان کرد: آنهایی که می‌گویند در دسته سه بازی نکرده‌ام، می‌خواهند مصاحبه‌ای کنند و عکسی از آنها چاپ شود. تاریخ می‌گوید که کاپیتان آن تیم که بوده است که به دسته بالاتر آمد. خوب است که دوست و دشمن از بغل آدم به جایی برسند.

او در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم معتقد است تیمش قهرمان می‌شود، گفت: طبیعتا فوتبال با آدم حرف می‌زند. در تورنمنت حذفی نمی‌توان این صحبت را کرد اما در لیگ که بازی‌ها زیاد است می‌توان این صحبت را کرد. بعد از تماشای بازی با ذوب‌آهن به این اعتقاد رسیدم که می‌توانیم باکیفیت‌تر باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که عده‌ای می‌گویند این تیم باید هم قهرمان شود، بیان کرد: حرف‌های آنها برای من مهم نیست. در فوتبال ایران چند گروه هستند. یک عده کارشناس بعد از نتیجه هستند. عده‌ای می‌خواهند به تیم فشار وارد کنند.

در همین زمان خبرنگاری گفت فرهاد مجیدی هم در اظهاراتی گفته تیم باید قهرمان شود، اظهار کرد: نه این گونه صحبت نکرده است.

وی در ادامه بار دیگر به انتقاد از برخی فشارها علیه تیمش پرداخت و گفت: برخی می‌خواهند فقط مصاحبه کنند و یک عده از خبرنگاران هم این آدم‌ها را دوست دارند. کاری هم نمی‌توان کرد. یک بار ویسی کلمه‌ای درباره آنها گفت که نمی‌توانم بگویم. به هرحال باید دنبال کار خودمان باشیم. همیشه به پیشکسوت احترام می‌گذارم. البته پیشکسوت داریم تا پیشکسوت. آنهایی که تیم را دوست دارند حسابشان از باقی جداست. استقلال مال مردم است و این تیم بهتر از سال‌های گذشته نتیجه می‌گیرد. قشر دیگری هم هستند که این آدم‌ها را وسیله قرار می‌دهند. یک بازی راه انداخته‌اند که استقلال را از هدفش دور کنند. ما با همه آنها مبارزه می‌کنیم و انشاءالله دل مردم را شاد می‌کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر این که نظرش راجع به محرومیت تیموریان چیست، عنوان کرد: همه می‌دانند که من حقیقت را می‌گویم. تیموریان عمدی در آن صحنه نداشت. یک عده کارشناس می‌آیند در آن برنامه و از قبل معلوم است چه می‌گویند. تیموریان چه کار باید می‌کرد؟ پایش را نمی‌توانست در هوا نگاه دارد. صحنه را بارها دیدم و عمدی در کار نبوده است. بازی تیموریان در سال‌های گذشته بحثش جداست. من اعتقاد دارم که خطایی که به گل اول ذوب‌آهن تبدیل شد، باید برای ما اعلام می‌شد؛ چرا که حسن‌زاده در آن صحنه مرتکب خطا شده بود. برنامه نود صحنه خطای دروازه‌بان ذوب‌آهن روی قاضی را که داور باید اعلام می‌کرد، اصلا نشان نداد. من همین جا می‌گویم که پنالتی روی میلاد فخرالدینی باید اعلام می‌شد. همین جهانبازی کوچک‌تر از این خطا را علیه ما گرفته است. همین صحنه‌ها اگر علیه ما بود، خطا می‌گرفتند. من به کمیته انضباطی خصوصا در احکامش علیه من احترام می‌گذارم اما آندو در هوا ضربه زد و کاری نمی‌توانست بکند. برنامه 90 واقعیات را نشان نمی‌دهد. در نظرسنجی‌ها هم هر کس را بخواهد خودش انتخاب می‌کند. امیدوارم کارشناسانی که به آنجا می‌روند به گذشته خودشان وفادار باشند.

وی در پایان افزود: خداوکیلی حق آندو محرومیت نبود. این برنامه باعث محرومیت او شد. مطمئن باشید اگر چیزی باشد خودم به بازیکن می‌گویم. من فیلم را دیدم و او قصدی نداشت تا به حسن‌زاده ضربه بزند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =