اعطای کارت اعتباری به زوج‌های جوان

برای خرید سنگ‌های قیمتی انجام می‌شود

در راستای حمایت از بخش خصوصی و تولید اشتغال پایدار، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی، صندوق مهر امام رضا(ع)، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اتحادیه کشوری طلا و جواهر و آموزشگاه الماس نشان آریا به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اصغر نوراله زاده – مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) – در حاشیه امضای تفاهم نامه مذکور با ابراز امیدواری از نتایج تفاهم‌نامه و اثر بخشی آن در تولید اشتغال پایدار جوانان گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) با همراهی سازمان آموزش فنی و حرفه‏‌ای کشور تاکنون گام‌های موثری در جهت حمایت از بخش خصوصی برای تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی برداشته است.

وی از ثبت حدود 900 هزار ازدواج در سال خبر داد و با اشاره به تقاضای زوجین برای تهیه سرویس طلا و سنگهای قیمتی، اظهارکرد: بازار تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی بازاری با ظرفیت بالا است و صندوق مهر امام رضا(ع) همواره تلاش کرده تا در کنار بخش خصوصی باشد و در راستای سیاست‏های اقتصادی دولت تدبیر و امید، زمینه برای توسعه و رشد بخش خصوصی فراهم شود.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت فروش محصولات در بخش تولید، اظهار کرد: هم اکنون طرحی را در دست بررسی داریم که بر اساس آن در راستای بالابردن قدرت خرید زوج‏های جوان و حمایت از تراش و تولید سنگ‏های قیمتی و نیمه قیمتی، کارت اعتباری به عنوان تسهیلات قرض الحسنه مخصوص خرید سنگهای قیمتی در اختیار زوجین قرار گیرد و این زمینه هماهنگی‏‌های لازم با اتحادیه کشوری طلا و جواهر در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه پنج جانبه مذکور با اعتباری در حدود 50 میلیارد ریال و پیش‌بینی ایجاد اشتغال پایدار برای 500 نفر به مدت 5 سال قابل اجرا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄  26  =